Als de kwaaltjes wel meevallen....

Hallo allemaal,

Even een vraag.....zijn er ook andere vrouwen die weinig last hebben van kwaaltjes?
Ik hoor iedereen over misselijkheid en pijnlijke borsten. Ik heb dat helemaal niet.

Ben zelf alleen moe en het lijkt alsof mijn hoofd vol watjes zit (echt wazig), soms heb ik hoofdpijn en dat is het.

Ik heb ook geen zwaar gevoel in mijn buik> had ik de eerste dagen wel.

Het klinkt raar, maar als je zwanger bent lijkt het alleen maar goed als je veel kwaaltjes hebt (hoe vervelend ook).

Groetjes,
Charlie

Hoi charlie,

Maar je geen zorgen  en ben blij dat je nergens last van hebt !!!!

Zelf heb ik het ook (redelijk) makkelijk gehad. Moe en  gevoelige borsten. Later bandenpijn en nu een baby die goed kan trappen. Echte kwaaltjes heb ik ook niet gehad maar dat zegt niets. Ik heb toch echt een gezond babytje in mijn buik groeien.
Maar juig niet te vroeg. Nu heb je misschien nergens last van maar voor je het weet heb je van alles (bandenpijn, vocht vasthouden, bekken instabiliteit, enz...).  
Dus geniet van je kwaalloze zwangerschap en maak je geen zorgen.

Groetjes Jeanine

hoi charlie,

Wees blij!!! hahaha
Denk er wel aan dat de laatste 2 maanden het zwaarste zijn, ik weet niet hoever je nu bent. Ik ben zelf 37 weken en 2 dagen zwanger maar ik kan zeggen dat ik geen makkelijke zwangerschap heb.
Eerste 3 maanden vreselijk misselijk, viel zelfs kg's af. Vreselijke vermoeidheid; gemiddeld 10 uur slaap per nacht nodig, geluk dat ik de eerste paar maanden goed kon slapen snachts. Toen kwam de bandenpijn, de griep met vreselijke hoest en koorts. Nu elke 1,5 uur wakker vanwege afknelling in me heupen, baby zit erg hoog waardoor ik amper kan bukken. Op het moment weer een verkoudheid met vreselijke hoofdpijn erbij. En   dit is het ff kort samengevat...

charlie,

maak je geen zorgen meid, tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik me vreselijk slecht gevoeld, maar nu, ik heb nu nergens last van, enkel wanneer de beeb een groeispurt maakt ben ik vermoeider dan normaal.... dus het kan echt!!
Geniet ervan!!

x

Ik ben nu 23 weken en heb in het begin ook nergens (beetje moe) last van gehad...
Maar juich idd niet te snel, zo zit ik Vrijdag nog tegen mijn verloskundige te vertellen dat ik me zo goed voel, nu slaap ik al 2 nachten niet door de bandenpijn en last van mijn onderrug, kan amper opstaan...

Dus geniet nog even van alles....
xx

Hoihoi,

Ik ben nu 34 weken zwanger van de tweede, en ik heb totaal geen last van kwaaltjes. Beetje moe (al ga ik elke dag pas om 12 uur naar bed, dus ja... beetje eigen schuld en heb ook nog een kleine meid van anderhalf), beetje obstipatie gehad, maar verder echt totaal nergens last van gehad, ook niet tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik slaap nog steeds als een roosje.
Het wordt nu natuurlijk wel een beetje zwaarder, maar het gaat gewoon super.
Geniet er nog lekker van!

Groetjes, Vennie

Lekker toch als je nergens last van hebt??!! Ik ben nu 20 weken zwanger en heb nog nergens last van gehad, niet misselijk geweest ofzo. Pas 1 keer heb ik me echt moe gevoeld. Dit was bij de vorige zwangerschap ook zo. Toen heb ik ook nergens last van gehad. Heerlijk toch, lekker van genieten!!

Hallo,

Ik denk dat ik nu rond de 9 weken zwanger ben en heb ook nog nergens last van. Aan de ene kant natuurlijk heerlijk, aan de andere kant kan ik bijna niet geloven dat er echt een levend wezentje in mijn buik zit. Zeker omdat dit een totaal onverwachte en ongeplande  (wel gewenste!) zwangerschap is... Ik denk dat ik het pas ECHT geloof als ik op 20 april mijn eerste echo heb gehad!

Groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan