Als de vrouw van huis is..

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, dit programma is er nu op, Als de vrouw van huis is,  ik kijk met 1 oog en denk: ha ha ha, zou mijn man het ook zo doen als ik van huis ben?
Hij was gister wel vergeten om ons meisje van lunch te voorzien, mmmmm......

Kleden jullie mannen jullie kids ook wel eens aan met kleren dat je denkt.....
Zit jullie kindje ook wel eens langer dan de bedoeling in een luier als je van huis bent en de man thuis is......

Wel grappig dat programma!!

Ik had het daar gisteren toevallig nog over met mijn vriend!
Maar ik zou alles met een gerust hart bij hem achter laten hoor! Ik vertrouw er volledig op dat alles prima zal gaan.
Oké, de kleding ben ik niet altijd tevreden over, maar da's ook niet erg. Verder; eten, verschonen en alles doet hij uitstekend. En met haren kammen bij de oudste is hij zelfs nog creatiever dan ik!
Hier dus geen klachten!
Sil

Hoi,

Mijn vriend is sowieso één dag in de week thuis met Heather. Hij is vrij op vrijdag en ik werk dan. Tot nu toe is alles goed gegaan . Tuurlijk doet hij sommige dingen anders, maar niet meer of minder goed. Laat ik het zo zeggen, ik zou gerust twee weken weg gaan, maar me wel voorbereiden op een stofwolk ónder de bank.

Kwa kleertjes, na twee vrijdagen thuis te zijn gekomen en Heather in de meest bizarre outfits (pipi langkous zou jaloers geweest zijn) te hebben gezien, heb ik heel voorzichtig voorgesteld of het misschien verstandig was als ik de kleertjes klaar zou leggen. Geen probleem, graag zelfs!

KT

Hoi,

Ik sluit mij helemaal aan bij KT.

Mijn man is ook 1 dag in de week thuis met Alicia. Hij is vrij op vrijdag en ik werk dan. Ik laat hem met een gerust hart achter. Aan het begin had ook Alicia de raarste combinaties aan en heb toen ook voorgesteld om kleertjes neer te leggen. Dit vond hij een uitstekend idee. Ik moet niet  vergeten om sokjes neer te leggen, want die pakt hij dan ook niet zelf. Hij heeft dan zoiets van: dat hoeft zeker niet, want ze liggen niet bij de kleertjes.

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk 10 dagen met een vriendin op vakantie en het enige wat waarschijnlijk niet gebeurt is schoonmaken. Het is ook zeer aannemelijk dat hij dat op het laatste moment doet, dus als ik dan thuis kom is toch alles schoon en heeft hij zoiets van zie je wel dat ik het schoon kan houden.

Groetjes, Lisette

hahaha, mijn hubbie doet zelfs vaker de luier verschonen dan ik...
Als het aan hem lag, na elke druppel plas......
Ik heb geen klachten dus

Groetjes Debby

Ik heb Daan al 5 dagen bij Ralph achtergelaten en dat is prima gegaan, maar ik moet wel het schema klaarleggen. Ralph is op woensdag thuis maar zonder schema weet hij volgens mij nog steeds niet wat hij moet doen terwijl hij in het weekend ook dingen met Daan doet. Tja, mannen zijn soms anders. De klerencombinaties gaan ook altijd prima, maar dat is denk ik voor een jongetje iets makkelijker dan voor een meisje, Daan heeft niet echt felgekleurde broeken dus kun je moeilijk een hele aparte combinatie bij elkaar vinden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Ralph ook voor een meisje lekker z'n ding zou laten doen, ik hou wel van pippi Langkous .

Terug
Bovenaan