Als een week bruine afscheiding ipv menstruatie

MarietjeWW

New member
Hoi allemaal,

ik heb het antwoord nog niet echt kunnen vinden dus daarom open ik maar even een eigen topic.

3 maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen na 4 jaar. Na 2 weken werd ik een klein beetje ongesteld maar dat was vooral bruine afscheiding (wat logisch is na 4 jaar niet ongesteld te zijn geweest). De maand daarna was ik heftig ongesteld.

Deze maand had ik 4 dagen voor m'n NOD een negatieve test. Een dag na m'n NOD had een een klein beetje bruine afscheiding (echt maar een druppel). Dat is nu 6 dagen zo. Het is zo weinig dat ik geen tampon in hoef en het blijft bruin.

Verder heb ik geen zwangersschaps symptomen. Kan ik evengoed zwanger zijn (innestelingbloedingen) of is mijn cyclus nog gewoon van slag?

ik hoor graag wat jullie denken!
 
Hoi Marietje

Heb je na je NOD ook nog een test gedaan? Het kan best zo zijn dat je te vroeg was met testen. Als ik verder je verhaal lees kan het ook heel goed dat je lichaam nog een beetje door de war is met het verwijderen van het spiraaltje.
 
Nou hoop je maar niet te veel hoor pff..ik loop al maanden zo met die bruine afscheiding. Heb nou ook acupunctuur maar het is nog niet weg. Van bruine afscheiding komt ineens bloed erbij het is echt heel erg verwarrend!!

Heel veel succes meid
 
Terug
Bovenaan