als er dan toch weer een HELE grote...

forumdag gaat komen...
....ergens in de lente..
weet ik een HEEEL LEUK PARK!
Zit daar vaak met mijn kleine wijffie met mooi weer...!
Super parkeer mogelijkheden en perfect bereikbaar...!
en  super centraal voor alle forumlieden!

Toegang gratis!

Het is met ondere andere een kinderboerderij, zeer grote grasvelden,  erg gave speeltuinen voor de kleintjes en wat grotere,  patat tentje, paardje rijden, gemotoriseerde bootjes en autootjes voor de iets grotere kids, draaimolen enzovoort...
'

Hier de link

http://www.speeltuin-amstelpark.nl/

liefs Daan!

Ja ziet er leuk uit, het is alleen weer zo ongelooflijk ver rijden voor de mensen uit Emmen   en Groningen. Het centraalst gelegen is toch echt Amersfoort en omgeving...
Maar verder ziet het er erg gezellig uit en als wij weer eens op bezoek gaan bij vrienden zal ik deze locatie zeker in gedachten houden.

Jolanda

hey meis,

lijkt me geweldig maar tis idd voor ons een best eind rijden....en Yoëll vind autorijden al niet zow leuk dus als het enigzins mogelijk is dan het liefst op 1 tot 1,5 uur rijafstand hahaha

hoe gaat het verder met je???? en het slapen van je meissie???

liefs Denise

Hey Annetje
Gezellig!

En Denise... is het zoveel langer rijden dan??
Met mij en mijn kleine wijffie gaat ie heel aardig!
Slapen gaat wat beter met haar... dus amandelen lijken baat te hebben... verder is het wel een Draakje! maar dan ook wel de leukste banjerige draak ;)

Met jou alles goed??

liefs!

voor ons ook niet te doen is 3 uur reizen met de auto en ik heb er geen.
laat staan met de trein van uit maastricht.
ik wil wel weer eens komen naar een forumdag maar dan wel niet te verweg voor mij.
groeten petra

Hee Daan

We kunnen natuurlijk nog steeds op een willekeurige andere dag afspreken.....Ik heb nu alleen alleen nog de maandag en dinsdag.....Kan jij dan?
(heb hier op mijn werk geen msn, dus moet even zo)

Liefs Annet

Terug
Bovenaan