Als hcg iets daalt duid het dan altijd op miskraam

A

Anoniem

Guest
Eergisteren moest ik bij gyn komen om te kijken of er wat op de echo te zien was i.v.m een bbz. Maar omdat ik nog net geen 5 weken was was er dus ook niks te zien. Gyn wilde dat ik bloed ging prikken om te kijken of mijn hcg mooi ging stijgen. Gisteren kreeg ik daar uitslag van maar i.p.v dat hij steeg was hij iets gedaald. Eerst zei gyn ga er maar vanuit dat het niet goed gaat later zei ze misschien dat hij nog gaat stijgen. Heeft iemand daar ook ervaring mee en kwam het uiteindelijk nog goed. Maak me hier nogal zorgen om omdat ik nergens last van heb. Geen bloedverlies of krampen.

Liefs Sharine

Hoihoi,

ik had in het begin een lage hcg-waarde. Tests wilden niet echt spectaculair uitslaan en ook een week later bij de huisarts was het maar net positief.
Inmiddels ben ik bijna 32 weken. Het zegt dus niks! Probeer lekker te genieten, je bent hartstikke zwanger!!!!

Liefs, Jose

Volgens mij moet hij stijgen. Mag je nog een keer prikken.? Ik heb geen ervaring met een dalende lijn. Maar bij mijn 2e zwangerschap had ik in het begin heel weinig van het hormoon. De huisarts zei toen; Te weing om zwanger te zijn. Teveel om niet zwanger te zijn. De week daarna moest ik weer prikken en was het gestegen. Ik zou als ik jouw was de waardes van het hormoon bespreken. En vraag om nog eens te prikken.
Hoop voor jouw dat het goed mag gaan.

Hoi Sharine,

Hoe is het nu? Wanneer weet je meer? Ontzettend vervelend zeg! Daar word je wel weer even super-onzeker van! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opnieuw kan prikken en dat je hcg dan keurig gestegen is!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan