als het erg warm is, heb je dan een lagere temp??

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje nog, voor ik weg ga, heb je als het zo warm is, een lagere temperatuur??? of maakt dat totaal niks uit?? wie weet het??
liefs en een knuffel Em

Hee Emmiedepemmie,

Ik heb vorige maand getemperatuurd en  daar zaten zowel hete dagen als 'gewone' dagen bij, maar dat maakte voor mijn temp geen bal uit. Maar goed, dat is mijn ervaring, ik weet niet of dat voor iedereen geldt.

Mijn lage temp varieerde van 36,6 tot 36,9 en mijn hoge temp van 37,0 tot 37,3. Maar de wissel was altijd duidelijk: dus van bv 36, 7 de ene dag naar 37,2 de volgende dag en. Zo was er dus geen misverstand.

Succes!

Tammy

heeeeeeeeeeeeeeee

al gepakt en gezakt???nu weet ik nog niet of je die test mee neemt he hahahahaha

mijn temp. is voor eisprong 36.4/36.5 warm weer of niet maakt niet uit. na mijn eitje is mijn temp totaan mijn ongi 36.8/36.9

veel plezierrrrrr en geniet er lekker van meissie zal je missen hoor!!!

kusssssssss en veel liefs sweet

Ha swwet! lees net dat je zwanger bent! heb gereageerd op jouw onderwerp! wat heerlijk hè! ik ben echt blij voor je hoor!!!
maar nu we het over temp hebben, wat was het bij jou vanmorgen??? Liefs Em

hihihi emmieeee

dank je meid!! raar hoor, voel niks hahahaha had ik vorige maand wel nu alleen ongi gevoel af en toe en zere tepels meer niet...niks moe...niksssssss
mijn temp is nog steeds 36.9...afwachten maar... en de jouwe???

trouwens ben jij al niet op vakantie???

liefs msweety

Ik denk dat de temp buiten idd niks te maken heeft met je eigen temp..zal denk geen invloed hebben. Ik zit altijd rond de 36,4 voor mn ei en nu met dit warme weer zelfs 36,2 gehaald, terwijl ik uit bed dreef, dus denk t dus niet..Maar wie weet verschilt dit per persoon.,,

Terug
Bovenaan