Als het niet gaat zoals ik het wil...........

Dan kijk ik altijd zo:

Ik mocht van mama niet aan de TV-gids komen, die wilde ik zo graag pakken!

Mogen jullie ook wel eens iets niet? Hoe doen jullie dan??

Liefs Isa, dv Poppetje71

Hoi Isa,

Ik mag ook echt niks hoor van mijn mamma. Als ik lekker om me heen aan het slaan ben en mamma zit in de buurt vind ik het gewoon heel leuk om mijn mamma te raken! En dan zegt ze steeds dat het niet mag, ik snap er niks van hoor. Ook als ik de afstandsbediening wil pakken zeggen pappa en mamma dat dat van pappa is en dat ik daar niet aan mag komen.! Als het dan ook niet lukt met het los zitten nou dan zet ik het gewoon op een gillen. Niet echt huilen natuurlijk maar gewoon heel hard gillen.
Nou succes met jou pogingen ik ga het ook nog maar een keertje proberen.

Groetjes van Tiara (6.5 maanden)

Mijn mamma kwam gezellig bij me zitten. Ze had op aanraden van de mamma van Kay dat flitsding op schoot liggen en bleef daar maar zitten. Maar ik wilde wel even met mamma spelen. Maar ze bleef daar maar zitten.
. . . . Dus ging ik eerst maar wanhopig kijken.

. . . .Toen dat niet hielp deed ik alsof de wereld instortte. . .

. . .toen dat ook niet hielp zette ik m'n sirenes aan . . . (oeps rode oogjes vergeten)

... en om mamma duidelijk te maken dat ik het echt niet leuk vond van haar ging ik keihard lachen toen pappa binnenkwam, lekker puh mam.

Groetjes van Kian

Op hoop van zegen dat het forum dit berichtje wel plaatst nu (krijg er een sik van!!!):

Wat weten die kids toch inmiddels goed welke emoties ze in kunnen zetten hè! Enorm! En idd van Jantje huilt naar Jantje lacht in 3 seconden!!

Prachtig!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan