Als het WEER langer duurt.......voor de 2e keer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben inmiddels  1,5 jaar moeder van een ondeugend mannetje. Ik ben  door de m.molen geweest,  alles was toen in orde  gelukkig en na 3 jaar  zwanger geworden van hem. ( na het doorspuiten van mijn eileiders) Ik wil graag  opnieuw proberen zwanger te worden van een 2e ( mijn man ook) maar tot op heden nog steeds niet gelukt. ( alweer ruim half jaar verder)   Ik gebruik ovu-testen en klus om de dag. Ben toch weer bang dat het weer niet  lukt en twijfelt of ik niet nu al contact op moet nemen met de ha of ziekenhuis. Heeft iemand ervaring hiermee of heeft nu hetzelfde probleem? Je wordt er natuurlijk ook niet jonger op tenslotte. Wat zouden jullie doen? Afwachten of toch eens verder informeren?

hoi muis,

Ik heb geen ervaring met het moeder zijn en dan verlangen naar een tweede, ben op dit moment zwanger van onze eerste...........
Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik nu al een balletje op gaan gooien......misschien is jouw behandelend gyn wel heel welwillend. Ik bedoel, je hebt toch al een voorgeschiedenis en ik kan me voorstellen dat nog een keer 3 jaar wachten wel erg lang is.......
Succes met het nemen van je beslissing!

Groetjes Rimke
25+5 weken

Hoi Rimke,

Allereerst van harte met je zwangerschap. Gaat het allemaal goed? Weet je, ik heb geen idee of ik nu gelijk naar het zh kan bellen of eerst naar de ha voor een verwijskaart. Ik ben toen in het zh "naar huis gestuurd" want er was geen reden voor het niet zwanger worden. Dan wordt je dossier toch afgesloten? Ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen. Kan ik zomaar naar het zh bellen?

Bedankt voor je reactie en een hele fijne zwangerschap hoor meid. Geniet ervan!

Dikke kus, Muis.

Aha!
Dat had ik niet begrepen, dan zou ik met je huisarts overleggen! Die kent jullie voorgeschiedenis ook, en die kun je vast uitleggen dat je niet weer zo lang wilt wachten, ik denk dat hijdan wel een verwijsbriefje schrijft joh!