Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij heb ik net smurfje gevoeld!! Ik vraag mij af hoe vaak je dit zal gaan voelen nadat je het voor het eerst gevoel hebt? Ik zit nu namelijk te wachten tot de tweede keer komt. Omdat ik niet zeker weet of dit het was...
Ik zit ook te wachten tot ik weer wat voel.
Ik dacht namelijk ook dat ik het me verbeeld had een paar dagen geleden. Ben nu ruim 16 wkn zwanger, mar had toch verwacht dat ik de kleine wel wat eerder zou gaan voelen, aangezien het de 2e is, maar dat zegt dus toch niet zo veel.
Ik zit nu ook te wachten tot ik de kleine echt ga voelen, want volgens mij verbeeld ik het me steeds.
Ik heb het ploppen maar een paar keer gevoeld... En tja, elke keer als ik het voelde, dan ging ik er natuurlijk op letten of het weer zou gebeuren. Maar blijkbaar wordt het een eigenwijze donder (goed kind van zijn ouders) en voel je dan natuurlijk niets meer...
De laatste anderhalve, twee weken heb ik het idee dat ik hem (haar?) steeds vaker voel. Voelt niet meer als ploppen, maar meer als iets dat langs mijn buikwand schuift. Denk dat ik nu alleen nog maar de spastische uitschieters voel (en die heeft hij vast met mijn genen), dus ook dat is vaak maar een keer en dan weer een hele tijd niets.