Als ik de baby niet voel raak ik in de stresssss

Gister was ik heel erg druk en in de middag dacht ik heb de beeb nog niet gevoeld ik ga er eventjes rustig voor liggen,... niks..... nog niks dan heel langzaam bekruipt er een naar gevoel bij me onrustig en ongerust. Hoe meer ik het wil voelen even voor bevestiging voel ik haar juist niet zucht,..
Wie kan dit gevoel met mij delen?

xxx

He hoi - ik werk je vragen even af naar beneden haha. Alleen hier kan ik je niet echt mee helpen omdat ik mn kleine veel voel... inmiddels al wel weer gevoeld? Het is wel normaal heb ik gelezen dat je haar een dag of twee dagen niet voelt, dat kan dus gewoon. Ligt ze misschien net even op een plekje waar jij het minder voelt. Als ik het druk heb dan voel ik het ook minder. En ik zag nog een berichtje over harde buik, moet ik nog lezen maar dat kan er ook voor zorgen dat je de kleine minder voelt.

he natas!!

als ik t erg druk heb gehad, voel ik de kleine meid ook bijna niet, af en toe een klein kriebeltje.

ik heb zo'n angelsound, dus als k dan zo'n naar gevoel heb dan luister ik ff, dat helpt mij wel. maarja, dan moet je wel zo'n ding hebben.

probeer je niet te druk te maken!

liefs

Hey meid,
Ik heb ook wel eens een dag dat ik ze niet voel, en dan zijn het er bij mij twee. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken als ik jou was.
Als je het echt nioet vertrouwd kun je altijd nog contact opnemen met je verloskundige.
Groet tamara

voor dit zelfde probleem ben ik gister panisch naar de verloskundige gereden!!!

Ik ben 25 weken en we hebben naar het hartje geluisterd, kan zijn dat de kleine anders is gaan liggen waardoor hij/zij tegen dingen aantrapt die jij nog niet (goed) kan voelen.

Als je je zorgen maakt, adviseerd ook mijn verloskundige, bellen en meteen naar de verloskundige. Als je dat niet doet loop je te stressen en dat is slecht voor de babbie!!

liefs

Terug
Bovenaan