Hoi,
Jeetje, vijf dingen...moeilijk hoor!
- verhuizen. We hebben een heerlijk huis, maar als het kon zou ik best groter willen wonen. Lekker een eigen naaikamer voor mij en een computer kamer voor Jeroen.
- Mijn lieve koektrommel (mijn Twingo) zou omgeruild worden voor een nieuw exemplaar (wel nog een Twingo, want ik vind het een super auto).
- Jeroen zou ander werk zoeken. dicht bij huis en voor minder uren
Tja en dan wordt het eigenlijk al een beetje moelijk. Nog steeds wensen te over, maar wat kies ik nu?
- dan toch maar die vakantie naar Italië. Lekker een paar weken met z'n viertjes in de zon van Toscane. Lekker met het vliegtuig en daar natuurlijk een huisje met een zwembad. Dan de opa's en oma's ook een paar weken laten komen.
- en misschien gek, maar wat ik altijd al eens heb willen doen is gewoon lekker de stad in en me dan helemaal een slag in de rondte kopen. Niet op prijskaartjes letten, maar gewoon gaan met die banaan.
Het lijkt misschien egoïstisch, maar ik zou in eerste instantie geen geld aan andere mensen gaan geven. Daar zou ik lang over na moeten denken. Ik zou het zo erg vinden als er scheve gezichten zouden ontstaan. Natuurlijk zou ik uiteindelijk wel dingen voor mijn ouders enzo willen doen, maar niet in eerste instantie. En geld naar een goed doel. Ook daar zou ik over na moeten denken. Welk doel kies je?
Groetjes, Karin