Als ik forum...dan hoor ik bij jullie....dus even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Een aantal van jullie zullen mijn naam herkennen van het zwanger worden forum...
Daar was ik tot een paar maanden geleden best vaak...maar ik ging de mmm in en wilde ook niet meer teveel forummen...Dus las ik alleen maar mee soms en verder niet...
Maar op dit forum herken ik  veel van de dingen waar wij nu ook mee bezig zijn...en wil ik dit toch met jullie delen...
Ik ben 28 jaar. Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig zonder succes.
We zijn in mei de molen in gegaan.
Allerlei onderzoeken gehad.
Zijn zaad is prima. Mijn eisprong is prima. Mijn hormoonsamenstellingen zijn ook prima... maar de zuurgraad is niet prima. Te hoog, waardoor zijn zaadjes niet zo ver kunnen zwemmen...
We gaan waarschijnlijk maandag met de eerste iui poging beginnen.
Ik heb vandaag een echo gehad, eitje is 17 mm. Als hij zondag springt krijg ik maandag iui. Als hij vandaag of morgen springt dan gaat het deze cyclus niet door...vanwege het weekend.... Werken ze namelijk  niet he?
Ik moet het nu elke dag even opmeten met een ovulatietest.
Vandaag al een gedaan en die was gelukkig negatief...
Zou mooi zijn als ik deze cyclus al mee kan pakken want ik heb nu nog vrij van mijn werk...
We gaan de komende drie maanden iui zonder hormonen doen, daarna als het nodig id drie keer met hormonen en als het dan nog niet gelukt is krijg ik een hcg/ baarmoederfoto (is hetzelfde geloof ik) en daarna mogen we ivf doen.
Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen...

Ik wil iedereen heel veel sterkte, succes en geluk wensen!
En tot een volgend berichtje dan maar he?

Liefs Linnepinnie

Hee Linnepinnie!!!!!
Ik had gister Leah nog gemaild hoe het met je was! Toevallig zeg.
Jee meis, dat het geluk nou een keer meezit zeg!! Hopelijk kun je de eerste IUI meepakken. Zal zo voor je duimen(nog meer dan voorheen)!!!!
Succes en sterkte!!!!! Dikke knufffff!!!

hoi , ook hier belandt........
ik hoop ook voor je dat je maandag voor je iui mag , bij mij vandaag de rode duivels gekomen , ruim 4 dagen tevroeg...pffff,
Ga dinsdag op vakantie en daarna weer terug naar gyn , hoop dan ook dat hij iets gaat ondernemen....wachten duurt zo lang he!

nou leuk   om te lezen dat het goed met je gaat , liefs daan

Hee Deez!!

Wat ontzettend leuk dat jij ook hier forumt zo nu en dan...
Ik had van Leah gehoord dat je met haar mailde en naar me vroeg...
meid ik zei het ook al tegen Leah, van het zwanger worden forum mis ik jou echt het meest!!! Zo leuk dat je nu ook hier bent.....
Mag ik ook je email meid?
Moeten we dat ff regelen via Leah? Want mijn emailadres geeft mijn echte naam bloot en die is best apart....
Hoe ist met jou joh! Nou als je wilt mailen dan doen we het wel via de mail....
Bedankt voor je berichie...je bent een schat!

Dikke kus Linnie

En dan Daan!!!
Hoi Daan!

Ik had al gezien dat jij hier ook was belandt....gezellig!
Klote van die duivels weer he!
Dus jij gaat lekker bijna op vakantie.....
Ik wens jullie een hele fijne tijd, geniet er van he!!
Voor het weer hier hoef je niet te blijven.... Waar ga je naartoe...of had je dat al geschreven....hmmm

Nou ik spreek je dan wel weer na je vakantie.
Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Welkom hier.
Hopelijk voel je je hier meer thuis. Denk het wel hoor . De meiden hier zitten allemaal in het zelfde schuitje.

Kruimel

Hee Linnie,
lijkt me wel fijn om met je te mailen!
Ook in mijn e-mail adres staat mijn echt naam, vraag het wel aan Leah of ze het door wil geven.
Dikke knuffffff!!!

Hey Linnepinnie,

welkom om dit forum hoewel we hier liever niet zouden zitten he! Zelf ben ik ook overgestapt naar dit forum en het bevalt me hier prima. Bij "zwanger worden" voelde ik me niet zo op mijn gemak omdat het wat lang begint te duren bij ons. Na een tijdje had ik het gevoel alsof iedereen me voorbij stak (ja heel stom natuurlijk) en ik vond de druk wat groot worden.
Hier is het een beetje rustiger en op die manier kan ik het ook een beetje meer van me afzetten!

Hopelijk zijn we nu snel zwanger!

Liefs Caroline

Alle dames bedankt voor alle lieve reacties!!
Ik voel me hier alweer helemaal op mijn gemak!

Succes allemaal!!

Terug
Bovenaan