Als ik nog zwanger was geweest was ik vrijdag uitgerekend

hoi meiden

Ik moet even mijn hart luchten.
Wij zijn op 18-05-07 onze zoon Jayden* verloren met een zwangerschap
van 20 weken.
Nu was ik eigenlijk dus 05-10-07 uitgerekend,nu komt die datum dus heel dicht bij.
Nu hebben wij besloten om op die datum te gaan trouwen en dat vind ik
ook wel geweldig en ik heb er ook super veel zin in, maar toch voel ik me een beetje
down ik denk steeds meer aan Jayden*.
Nu zijn wij wel gelijk weer begonnen met proberen zwanger te worden maar dat is tot opheden nog niet gelukt.
Ik zit nu aan een 10 daagse hormonen kuur om mijn ongesteldheid 3 dagen uit te
stellen en mag dus deze maand absoluut niet zwanger worden.
Anders zou ik dus op mijn bruiloft ongesteld  moeten worden en dat wou ik niet.
dus vandaar die kuur.
Ik hoop dat iemand mij een beetje opbeurende woordjes kan schrijven
ik heb het echt even nodig denk ik.

Groetjes Ilona

Hey meiske,
Allereerst kan ik me heel goed voorstellen dat dit een hele zware week voor jou is.. Geef jezelf goed de tijd om er mee overweg te kunnen! Ik vind het heel mooi dat jullie op de dag dat Jayden eigenlijk uitgerekend zou zijn gaan trouwen.. Dat is een mooi gebaar naar jullie kleine mannetje..

Goed van je dat je je menstruatie gaat uitstellen, dat zou te pijnlijk zijn denk ik..

Hou je taai meid!! Ik denk aan je..

liefs Debby

He Ilona,

Ik weet uit ervaring dat zo'n datum erg pijnlijk kan zijn. Ben er zelf doorheen gekomen door op die dag allemaal leuke dingen  in te plannen. (lekker shoppen met een goede vriendin etc.). Tuurlijk dacht ik er die dag wel aan, maar toch ben ik die dag goed doorgekomen en heb nu dus ook goede herrinneringen aan die datum. Ik heb er dan ook echt bewondering voor dat jullie vrijdag gaan trouwen. Wat geweldig mooi om er een positieve draai aan te geven! Zo krijgen ook jullie positieve herrinneringen aan die datum! Natuurlijk zul je Jayden nooit vergeten en dat moet ook echt niet, maar het is fijn om niet alleen maar treurige herrinneringen te hebben aan die dag.

Erg goed van je dat je je ongi gaat uitstellen. Ongi op je trouwdag lijkt me erg vervelend en erg pijnlijk (emotioneel dan).

Ik hoop voor jullie dat jullie een geweldig mooie trouwdag mogen hebben vrijdag en er toch samen lekker van kunnen genieten. Verder duim ik voor je dat je daarna heel snel gezond zwanger zult zijn.

liefs,
Dion

Lief naamgenootje!

Ik heb vaker iets van jouw gelezen en vind het mooi dat jullie dit gaan doen.
kan mij voorstellen dat het toch ook heel dubbel is!
Je zult die dag er vast nog wel veel aan denken maar ondertussen bezegelen jullie de liefde voor elkaar. Hou daar aan vast!
Dus voel je wat down kijk dan naar je vriend weet zeker dat je dan heel veel liefde zal voelen!
Maar besef ook dat je het die dag af en toe moeilijk gaat hebben. Vecht daar dan niet elke keer tegen. dat mag! Jayden hoort bij jullie en ook op die speciale dag!
Af en toe is het nl heerlijk om af en toe ff flink te huilen. je merkt dat dit oplucht en daarna kun je vaak weer fit verder!
Volg je gevoel en maak er een mooie dag van.
Terwijl ik dit schrijf besef ik mij dat 5 oktober gister was en dan deze dag alweer voorbij is.
Dus ik hoop dat het een mooie dag is geweest en dat je nu ligt na te genieten van de mooie herinneringen!
Liefs ilona

Hey meid,

Hoe ist vrijdag gegaan? Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk.. Hoop dat jullie ondanks het verlies van Jayden toch een mooie dag gehad hebben..

Tis niet makkelijk en dan nog zoiets speciaal op een dag als die.. Ik vind het echt een mooi gebaar!

Liefs Debby

Hoi Debby

Dank je   wel.
Wij hebben een geweldige bruiloft gehad we zijn getrouwd
in een discotheek was erg mooi met al die licht en geluidseffecten.
Na de seremonie hebben wij witte ballonnen en 1 rood hart met de
naam Jayden erop de lucht in gelaten.
Dit was een heel emotioneel moment maar wel een heel mooi moment.
Nu gaan we weer proberen opnieuw zwanger te worden.

Groetjes Ilona

He Ilona,

Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Fijn dat het toch een mooie dag geworden is. We duimen voor jullie dat je snel gezond zwanger mag zijn.

liefs,
Dion

Hoi Ilona,

Ik kan me je gevoel voorstellen, ik zou 6 september uitgerekend zijn, maar heb helaas na 10 weken zwangerschap een miskraam gehad. Die datum speelde het hele jaar een grote rol in mijn hoofd: Het had zo anders kunnen zijn voor ons...

Vind het wel een mooie gedachte dat je op die dag gaat trouwen. Ik heb dit jaar 3 miskramen gehad, wat emotioneel gewoon heel veel met mij (ons) gedaan heeft en nog steeds doet. Ik denk ook wel eens dat ik dat ook op een symbolische manier een plekje wil geven, misschien in de vorm van een kleine tattoo ofzo. Maar dan wil ik wel heel zeker zijn van hoe t eruit moet komen te zien enzo, dus voorlopig speelt deze gedachte alleen nog in mijn hoofd....

Wil je veel sterkte wensen en natuurlijk een heerlijke trouwdag, zodat deze dag naast verdriet ook een hele fijne herinnering zal geven!!!!!

Terug
Bovenaan