Als ik toch bezig ben: foto's van de baby-kamer!

hey,

Deze foto's zijn er al even, maar ze geven een indruk van hoeveel blauw er is gebruikt, hahahha! Ik ben er ook nog (steeds) niet over uit wat ik nog aan de muur wil hebben of aan wandtekeningen voor de baby er is, of wachten en alles aanpassen straks als de beeb er is. ( Leuk, roze voor een meisje erbij of zo, hihihi!) en een ridderthema als het een jongentje zou zijn...   Maar goed, het is maar even een kleine impressie...

Tot slot dan maar even één foto van de balzaal van Thomas... De bedoeling was om daar de afgelopen weken al een wandschildering uit de film Tarzan op de muur te ztten, maar er kwam helaas een soortement van begrafenis-drama overheen zullen we maar zeggen...

Dit is dus de locatie waar de afwisseling van speelgoed geschied, hahaha! Nog net rechts zijn bed dat bijna een meter van het raam staat... Met recht een balzaal dus dus voor meneertje...

Groetjes Marieke

Mooie kamertjes hoor! Je hebt er geen erg in maar inmiddels zijn de kamertjes van onze peuters al echt geen babykamers meer he?! Geen badje meer, geen klamboe, bedbodem op de laagste stand, geen maatje 50/56 meer in de kast....zucht wat gaat het toch snel...

Hoe gaat het nu met je Marieke? Is dat gedoe van dat mens dat ze jouw moeder noemen allemaal achter de rug?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Leuk om te zien zeg, de kamertjes! Je hebt gelijk Ellen, wat een verschil al weer. Wel schattig, dat kleine babyspul in die frisse kleurtjes.. Maandag ga ik op kraamvisite en kom al helemaal in de stemming, haha.
Groetjes Laura mv Thom

Ha Ellen!

Nee, het is verschrikkelijk! De notaris weet er gewoon geen raad mee, hahahah!
De kosten voor de begrafenis zijn echt voor ons. dat wil zeggen mijn broertje en ik.
Maar die beste jongen zit weet ik hoe lang nog gedetineerd, en geen idee hoe of wat en of hij iets gaat of moet regelen. En anders zal ie vast zo'n gratis pro-deo advocaat krijgen die alles goed voor hem uitzoekt en regelt.. GRMBL>!!
Als we de erfenis weigeren krijgt Thomas ém, en die mag niet weigeren waardoor we in hetzelfde schuitje zitten. Als we de erfenis dan beneficiair accepteren, betekent dat dat we alleen de kosten van de begrafenis hebben en alles onder de nul-lijn wordt kwijtgescholden. Helaas betekent dat wel dat we dan alles zelf moeten gaan regelen, alles afsluiten en brieven sturen, huis leeghalen, spullen wegdoen en vastleggen en bedocumenteren.... alles dus! Klere-wijf! Ben er nog steeds goed wars van, echt waar! Weet je wat het ergste is? Ik vroeg aan die notaris wat er zou gebeuren als mijn vader zou overlijden die ik dus al vanaf mijn   geboorte niet ken, overlijd... Eén keer raden: Als ie weduwnaar is, en zijn kinderen pech hebben komen ze weer bij ons uit ook! Moet niet gekker worden in deze wereld of wel! We zijn er dus nu over na aan het denken om contact met deze man te zoeken en te vragen of ie verzekerd is! Grove inbreuk op zijn privacy, maar helaas!

Marieke

PS: Met jou alles goed eigenlijk???

Gatverdarrie zeg! In wat een nachtmerrie ben je belandt!
Ik vind het echt van de zotte dat het blijkbaar zo werkt in nederland en ik heb echt met je te doen. Voor zover ik je ken ben je een sterke vrouw, maar om dit mee te moeten maken en ook nog op het laatst van je zwangerschap. Het slaat helemaal nergens op!
Ik vraag me dan af wat er gebeurt als je helemaal geen actie onderneemt? Ik neem aan dat ze inmiddels onder de zoden ligt of is verbrand, dus dat is dan geweest. Wie gaat jou (en je broertje) aansprakelijk stellen als jullie niks doen en hoe groot is de kans dat je het zou kunnen winnen?
En wat absurd dat Thomas niet mag verwerpen....dit gaat echt tegen elk rechtsgevoel in. (ik zou je bijna vragen om dit eens bij een ander na te vragen, zo onwerkelijk vind ik het).

Helaas heb ik zelf ook dingen meegemaakt in de nalatenschapssfeer waardoor mijn achting voor ons rechtsysteem ook een flinke deuk heeft opgelopen. We stikken hier van de bureaucratie, maar het recht is soms ver te zoeken.

Ik wens je veel sterkte met de situatie. Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van de laatste weken zwangerschap en van die knappe Thomas!

Groetjes,
Ellen mv Julian

ps, met mij gaat het wel goed. Ik moet eind januari weer voor controle naar het ziekenhuis. Heb de hormonenkuur afgemaakt, pfff....wat een opluchting dat het voorbij is, ik werd niet vrolijk van die pillen! Moet nu echt afwachten tot eind januari voor we weten welke kant het opgaat...

Wat een leuke kamers hé.
Heerlijk vind ik het om ideetjes op te doen en dan zelf aan de slag te gaan. Oehhh mag ik me uitleven op je babykamer  (geintje)

En die balzaal van Thomas.... heerlijk lekker de ruimte

ha Lonneke!

Leuk om zo gelijk op te gaan samen, hahaha! Ben vandaag weer bij de GYN geweest... Baby past niet meer in de groeicurves, hihihi! Moet nu volgende week terug komen voor een uitgebreide groei-echo en dan gaan we waarschijnlijk een datum prikken voor een geplande KS... Beeb is gewoon veel te groot...   Naddel is nu wel dat we moeten gaan nadenken over onze kindewens, als we kiezen voor een KS ( of als het er uiteindelijk één wordt...) Zitten er hele grote gezondheidsrisico's aan een derde zwangerschap voor mij en be baby... En mijn wens is altijd heel graag 3 kindjes geweest eigenlijk! Uiteraard kiezen we voor mijn gezondheid en een mama voor de kinderen, maar het is even een wake-up call zal ik maar zeggen! We willen eigenlijk gewoon voor een geplande KS gaan en dankbaar zijn dat we twee kinderen mogen krijgen, toch?
En met jou? Laatste loodjes een beetje vol te houden? Schiet wel lekker op zo, of niet?

Kus Marieke

Terug
Bovenaan