als iui verkeerd gaat

hallo dames,
 ik wil mijn ff voorstellen
ik ben gilamby 27 en al bijna 3 jaar bezig waarvan 1 jaar mm
nou las ik net een verhaal op freya over verkeerde sperma bij iui
dus de lab. had een fout gemaakt en werd er dus de verkeerde sperma ingespoten bij een vrouw
ik moet er zelf niet aan denken
en eerlijk gezegd heb ik er nooit over nagedacht
niet om iemand bang te maken of zo maar heeft er iemad wel es over nagedacht/ overkomen/ naasten of vrienden overkomen
ik vind het best eng zo'n verhaal zeker omdat het nooit bij mij is opgekomen

Hoi,  

Bij ons in het ziekenhuis is die kans heel erg klein. Juist omdat het zo'n speciale behandeling is gebeurt het maar op  een paar  momenten per dag en is daar 1 iemand speciaal voor ingeroosterd. Bij ons is het dan zo dat als je  tussen 8.00en  8.30  uur het zaad moet inleveren je dan dus op dat tijdstip de enige bent. Tja verwisselen, het zal vast gebeuren maar daar zou ik geen rekening mee houden.

Succes.
Belle

Hoi Gilamby,

Ik heb ook heel lang op dit forum gezeten en ben nu 17.4 wkn zwanger van de 1ste IVF.
Ik heb hiervoor ook IUI gehad.

Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt wat jij nu beschrijft maar wel vaak over nagedacht. Ik heb het stukje op Freya even opgezocht en je zou het toch meemaken zeg. Gelukkig waren ze er nog wel redelijk op tijd bij. Stel je voor dat ze al zwanger was.

Voordat  het zaad bij mij werd ingespoten kregen wij altijd eerst het spuitje te zien met de naam van mijn man erop, even checken of het idd je eigen hubbie is.  Maar ik dacht ook wel eens van; ja ze kunnen elk willekeurig stickertje er wel op plakken. Maar ja daar gingen we maar niet van uit. Als mijn man opeens een score van 80 miljoen na bewerking zou hebben  dan zouden wel opeens de twijfels toeslaan. Mijn man zat altijd tussen de 700.000 en 4 miljoen.

Toen wij in Januari de 1ste IVF poging hadden gedaan, las ik ongeveer rond de TP ook een stukje over een blank stel die ook een IVF kindje hebben. Die vrouw lag dus te bevallen van hun eigen kindje (dachten ze) en opeens komt er een donker kindje uit suprise. Wat bleek nou, bij hun was of de eitjes of het zaad verwisseld.
ja, bij IVF kan dat ook gebeuren, de verkeerde eitjes gebruiken.
Daar schrok ik ook wel heel erg van. Maar we moeten er maar van uit gaan dat ze heel voorzichtig en zorgvuldig te werk gaan en zulke domme fouten niet maken.

Kruimel

ik heb toch ff naar het ziekenhuis gebeld
kreeg niemand van de afdeling moet morgen terug bellen
ik vertrouw ze wel maar ben toch erg bang geworden
mijn eerste iui was in januari toen had mijn vriend 10 miljoen zaadcellen
en   3 mei was mijn 2de iui en had hij 57 miljoen
de dag ervoor hebben we nog geklust dus was erg verbaasd dat ie zoveel porduceerde
er is trouwens bij hem niks mis helemaal gezond
ik ga toch morgen weer ff bellen dan voel ik me zelf beter
bedankt voor jullie reacties
ik maak me vast druk om niks

Terug
Bovenaan