Hoi!
Ik ga ook in t ziekenhuis (kraamkliniek) bevallen, van de derde! Het nadeel v.d. kraamkliniek is dat toegang tot de verpleegafdeling voor kids onder de 12 niet toegestaan is... Gelukkig is er een speciale speelruimte beneden, en een 'kantine'. Zodra ik weer ter been ben v.d. ks, kan ik m'n jochies weer knuffelen!!! Een van de moeilijkste momenten toen ik ging bevallen van de 2de (ks) was dat ik m'n oudste 'wel 3 dagen' niet had gezien, 'afscheid' viel me zwaar!!!! Nu ben ik wat meer gewend en zijn m'n kids (max. 4dgn) weleens bij me weggeweest. En bijna elke za/zo gaan ze naar m'n schoonouders.
Begin sept. komen m'n ouders voor een maand of 2. Ze komen me helpen met de kids. Dit hebben ze ook gedaan met de geboorte van Ioannis en Billy. Ze hebben geen quantity maar quality time met hun kleinkids! Verder gaan de kids ook naar de kdv.
Ben benieuwd hoe t gaat. Ioannis de oudste (3) was totaal niet jaloers en heel lief. Billy (1,5) is soms nogal jaloers, wil veel aandacht en is best ruw in z'n enthousiasme...
We zullen zien...
groetjes,Priscilla