Als je er even niet meer in gelooft.....

A

Anoniem

Guest
Hallo meisjes,

kennen jullie dat nou ook, dat je er even niet meer in gelooft dat het moederschap voor jou is weggelegd?
Wij zitten nu in ronde 10 en heb  komende  week de klusweek voor de boeg, maar heb er eigenlijk gewoon geen zin in. Ben bang voor een nieuwe teleurstelling aan het einde van de cyclus en misschien is dit gewoon pure zelfbescherming.
Gelukkig heeft mijn vriend er alle vertrouwen in dat het, op een natuurlijke manier, gaat lukken, maar ik heb er soms een hard hoofd in. Misschien helpt vertrouwen in het goede einde juist wel, maar vind het soms zo moeilijk de draad weer op te pakken na de menstruatie.
Als die rot RD ´s weer komen ben ik echt een dag uit het veld geslagen en daarna probeer ik er weer met volle moed tegenaan te gaan, maar het kost steeds meer moeite.

Ik heb even steun nodig van jullie en hoop dat ik meiden tegenkom die ditzelfde gevoel met mij delen.

Liefs Mamaita

Hoi

Ik ken zeker dat gevoel, wij zitten nu in ronde 15 en in de wachtdagen hebben vorige week moeten klussen omdat we bij gyn zijn geweest en dan krijg je dagen mee, dus ik begrijp echt heel goed wat je bedoelt.

ik ben heel erg bang en heb de hoop een beetje opgegeven dat we een tweede kindje mogen krijgen. Eerste kindje is in 2 rondes gebeurd en was een beetje ongepland.

Dus ik snap je heel goed, het is echt k**^&^t als je weer ong wordt terwijl je erg hoopt dat je zwanger bent, het is niet eerlijk waarom waarom waarom.

Gr Amber07

ja ik ken het gevoel.Wij zijn al bezig met ronde 24.Die terleurstelling is het ergste.De eerste kwam bij ons bij ronde 8 dus waarom nu niet?En daarbij is het dan ook nog zo dat je maar 1 kans in een maand krijg en als je in een ziekenhuis traject loopt dan duurt het nog langer.Elke keer   dat gewacht en dan zeggen ze weer het is goed dus  probeer het maar.HET lUKT NIET DUS......HELP!!! ik loop al een jaar in het ziekenhuis,bloedonderzoek,zaad en slijm was goed pas na een jaar!!!!Nu 3 maanden klussen (net alsof dat helpt)misschien heb ik wel eileiders die verstopt zitten ga dat eerst onderzoeken.Dn kan ik wel klussen maar dat schiet ook niet op.
Mijn moed zakt ook elke maand weer,en straks zeggen ze je bent te oud dan dan is dat het jullie schuld (het ziekenhuis)Moedeloos om van te worden.En ik zit elke maand weer jankend op de wc en zie al die moeders die gewoon ja het was een ongelukje.Was het bij mij maar een ongelukje!!!!!een keer geluk dat wens ik voor mezelf en iedereen, kinderen maken je blij en dat is leuk

@mimie

Jeetje wat een verhaal al zolang, wat hebben ze allemaal onderzocht in het ziekenhuis? Heb je het gevoel dat ze je neit goed helpen dan? Als je het niet goed vind waarom ga je dan neit naar ander ziekenhuis, mag je toch altijd doen en als je dat geruststelt.
MAar ik voel met je mee, het is erg, en niemand kan dat gevoel beschrijven, elke minuut naar wc als je nod nadert en dan maar kijken of je toevallig iets of niet iets ziet.
Jeetje jeetje.

Suicces en laat wat van je horen nog.

Gr Amber07

Terug
Bovenaan