Als je me niet meer helpt dan doe ik het zelluf wel.......!!!!!

zo dat klusje is ook weer geklaard.....ik sta nu zelluf voor de eerste keer pffff nu hoef ik ook niet meer te huilen dat mama me gaat helpen hahaha....gelukkig had mama het fototoestel bij de hand....dit wou ze echt niet missen hoor....

zijn er al meerdere forumvriendjes of vriendinnetjes die zelluf zijn gaan staan????

Knuff van Yoëll

Leukkk dat hij al kan staan!! Die van mijn kan dat nog niet die is 5 maanden sinds gisteren

Ben je niet bang dat je zoontje met zijn vingers in het stopcontact gaat of heb je kinderveilig gevalles erop gedaan?

Groetjez,

Bianca

Echt leuke foto

Hey biancah...

Hij kan echt nog niet bij het stopcontact komen hoor haha...maar daar komt binnenkort ook beveiliging op hoor....

Yoëll word de 28ste 7 maand.....dus is ietsie ouder als die van jou....

Maar wat gaat alles snel joh....pffff twee weken geleden ging ie echt op zn kont zitten en nu staat ie al....strax loopt ie volgende week hahahahahaha

Woh, wat knap zeg, Yari is al ruim 7 maanden en zit nog niet eens.
Ja, en wat gaat het zo hard he!!
Yenna was ook veel vlugger dan Yari, hij lijkt het allemaal wel prima te vinden.

Maar in iedergeval supergoed van hem !!
Let maar op, volgende week loopt ie zo weg .

Groetjes Marina

Ja, had toevallig de camera dichtbij staan...normaliter moet ik m altijd zoeken hahaha...

maar Yoëll kan wel zitten, als wij hem op zn kontje zetten....of vanaf een kussen dan komt ie zow omhoog maar echt vanaf de ligstand kan ie het nog niet hoor...ik had hem tegen een beer aangezet en zo ineens zat ie en daarna stond ie direct....

Terug
Bovenaan