Als jullie in mijn schoenen zouden staan

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit al een paar dagen te denken wat ik nou ga doen met het ziekenhuis.

Heb met mn vriend besproken hoe en wat verder...

De afspraak met gyn was, als je voor november (half jaar proberen) nog steeds niet zwanger bent, dan weer een afspraak maken..

Het zit zo, mijn vriend is super vruchtbaar. Mijn hormoonhuishouding,eisprong etc is allemaal goed. Alleen ja mijn eileiders zijn niet goed doorgankelijk... De kans is minimaal dat we op de normale manier zwanger worden...

Mijn vriend vindt dat ik er iets te veel mee bezig bent en dat ik ook wat andere leuke dingen moet gaan doen. Lekker shoppen, uitgaan, borreltje drinken en verstand op nul. Gewoon even aan jezelf denken..

Zijn idee is om in het nieuwe jaar een afspraak te maken en er dan voor de volle 100 % er voor gaan... Maarja dan zijn we weer ruim 2 a3 maanden verder... En dan zitten wel alweer op bijna 2 jaar!!! Gek idee eigelijk, we hadden dan al 2 kleine hummels kunnen hebben...

Oneerlijk maar waar....

Wat zal ik doen...

Pffff, lastig lastig! Ik kan me goed voorstellen dat je graag een afspraak wilt maken bij de gyn. omdat het anders weer zo lang gaat duren.
Er veel mee bezig zijn is iets wat bij ons ook speelt. Kan je daarin lastig advies geven.

Ben benieuwd naar de reactie van andere meiden!
Praat met elkaar en probeer een compromis te sluiten!

Succes! Liefs

Lastig Lovebabys. Aan de ene kant begrijp ik je vriend wel: nu nog even genieten en straks er 100% voor gaan. Aan de andere kant: de knop van een kinderwens zet je niet zomaar uit.

Maar je moet er wel samen achter staan. Als je vriend het nu echt nog niet wil, dan moet je dat respecteren. Als hij het doet om jou 'rust' te geven, dan zou ik met hem bespreken dat deze 'rust' voor jou toch overschaduwd wordt door het niet zwanger worden. En proberen toch eerder weer een afspraak te maken. Immers: voordat er echt wat gaat gebeuren ben je zo weer een tijd verder.

Sterkte.
Wenser

Als je al zo ver bent dat je besloten hebt dat je die stap toch gaat nemen dan zou ik er toch eerder voor gaan. Wat wenser ook zegt: voordat er uberhaubt wat gebeurd ben je toch al een tijdje verder.
Ik zou het met je vriend bespreken en afspreken dat je in de tijd dat je moet 'wachten' op een behandeling nog allemaal leuke dingen gaat doen.
Zo lang je niks doet kan je het toch niet van je af zetten, ook al is de kans nog zo minimaal je hoopt t toch elke maand.
En wat ik ergens anders ook al las: vraag iemand om niet aan een banaan te denken, en waar denk je aan...
Percies!!

Succes met je beslissing!

Moeilijk...... Ik zou een afspraak maken bij de gyn. Jullie weten tenslotte dat het nu moeilijker gaat en wat de oorzaak is. Waarom zou je wachten elke maand weer die teleurstelling als het niet gelukt is. Zie je op tegen de operatie? Ik kan mij voorstellen dat je hoofd op dit moment niet staat naar leuke dingen doen.

Succes met je beslissing!

vaak voor je terecht kan bij de gyn is dat toch al snel over een aantal weken.
ik zou de afspraak wel dit jaar proberen te maken, dan weet je wat je in het nieuwe jaar kan verwachten..

het heeft bij jouw wrs niks te maken met er te druk mee bezig zijn, want je weet immers al dat het moeilijk kan gaan ivm jouw eileiders.

succes, de keuze is aan jou, want als je eierstokken rammelen is er geen paard die je tegen kan houden...

Pfff, moeilijk hoor!
Wat de anderen ook al zeggen, lijkt me moeilijk om die knop even om te schakelen, weet niet of ik het wel zou kunnen, en voor dat er uberhaupt de knoop is doorgehakt voor de operatie ben je alweer wat verder.
Je kan in die tussentijd toch wel genieten van andere dingen en elkaar. En toch lekker klussen, met misschien iets minder druk :) (lukt het dan wel is het altijd mooi meegenomen)

Probeer er in ieder geval samen goed over te praten, en vooral je gevoelens uit te spreken.

Hallo
Ik sluit me aan bij de andere dames !
WIl je heel veel sterkte wensen !
En ook asl advies heel veel praten !!
Liefs

Terug
Bovenaan