als klussen moeilijk gaat

A

Anoniem

Guest
Nog een poging...

Hoi Pop en alle andere geinteresseerden,

Hoe staat het met klussen? Heb je mijn tip nog gelezen?
Bij mij lukt het niet echt. Ik weet niet of je op de hoogte bent van mijn chronische aandoening in de vagina, maar ga er even uit van wel...

gemeenschap ging al erg moeilijk en de laatste tijd heb ik erg veel pijn. Gemeenschap gaat ten koste van mij herstel, maar ik zit nu midden in mijn vruchtbare periode!!! ALs ik geen gemeenschap heb is er weer een maand voorbij. Ik zou vanavond eigenlijk moeten klussen, maar weet niet of het wat wordt. we hebben al overwogen om sperma met behulp van een spuit in te brengen, maar mijn man ziet dat eigenlijk niet zitten...
Ik heb in elk geval een afspraak gemaakt met de HA voor donderdagochtend. Ook omdat ik onzeker wordt over vruchtbaarheid en zeker in de combinatie met mijn gemeenschapsprobleem.

Veel succes met klussen allemaal!

Sooru voor het misschien te vage verhaal, maar mensen die verduidelijking willen, kunnen hun vragen stellen..

Liefs,

Ginger

Hoi ginger,

Ik had het nog nooit van je gelezen van je aandoening.
Wat vervelend voor jou zeg.
Maar een vraagje waarom ziet jou man het sperma in brengen met een spuitje niet zitten?
Het geeft toch niet als het zo wel lukt.
Jij hebt dan toch minder pijn.
Ik bedoel het niet als aanval hoor maar ben gewoon benieuwd wat de bezwaren van je man zijn.

liefs niempie

Hoi Ginger,
Heb eigenlijk niet meegekregen wat je nu precies hebt, waardoor gemeenschap moeilijk verloopt?
Lijkt me wel erg lastig bij het zwanger willen worden.

succes
groet jackje

Hoi hoi,mijn vriend heeft ook niet altijd bijv zin in me vruchtbare piriode,en dan baal i kerg natuurlijk,heb het ook wel is voorgesteld,maar hij vindt het ook niks,zijn rede is,dat hij een kind uit liefde wilt,en niet met de gedachte dat het in is gespoten,maar ja dat ben ik weer niet met hem eens,erg vervelend die aandoening,en vooral als je vruchtbaar bent,wordt je helemaal onzeker van,heeel veeeel sucses gr manuela

Hoi Ginger,

Ben niet echt op de hoogte van je klachten, maar hoop in ieder geval dat de ha je verder kan helpen....
Denk je ook klachten te hebben als je moet bevallen? (misschien wel een hele stomme vraag...)

Liefs,
Es

He Ginger,

Ik wist ook niet dat je klachten had op dat gebied. Moet inderdaad soms wel erg vervelend zijn.
Zeker nu !!

Bij ons gaat het ook niet allemaal vanzelf. Mijn man heeft soms moeite om bij mij klaar te komen. Moeten we een "handje" helpen, en dan maar hopen dat alles er goed inzit.

Ook wij zijn aan het overwegen het met een spuitje in te gaan brengen. Mijn staat daarover niet te springen, maar ja, als het zo moeilijk gaat...

Als het deze maand niet lukt ga ik in ieder geval naar de HA. Kunnen we kijken of we zo snel verder komen.

Groet Pop

Hey Ginger,

Ik snap wel een beetje hoe je jezelf voelt. Ikzelf heb ook klachten op dat gebied, vaak veel pijn en jeuk in en aan mijn vagina. We moeten nu voor de 2e keer terug naar de gynaecoloog..eens kijken of ze weten wat het is. Wordt er vaak gek van. En dan is het "klussen" vaak erg moeilijk ja. Wij kunnen het ook niet te vaak doen, want dan doet het steeds meer pijn. Heel vervelend..
Goh meid, in welke ronde zitten jullie?? Wij zitten alweer in ronde 11.

Wij hebben het ook al eens over zo'n spuitje gepraat, maar nog nooit gedaan. Blijft een lastige keuze. Iedereen wil natuurlijk liever op een natuurlijke wijze zwanger worden, maar soms gaat dat moeilijk en moet je de natuur een handje helpen.

En het is ook moeilijk dat als je weet en voelt dat je pijn hebt, ben je natuurlijk ook nog eens meer gespannen voor het klussen en dat maakt het er niet makkelijker op..

Nou, ik wens je heeel veeel succes meid,

Liefs, Chantal

Terug
Bovenaan