Als moeder 2021 in

<p>Hallo meiden..</p><p>Ik ben Wenny. Moeder van een dochter van 1. Wij willen graag een 2e kindje en hopen dat het ons gegund is..</p><p>We gaan nu de 3e ronde in.</p><p>Wil graag praten met andere meiden over 'de grote wens'. Lijkt me fijn om erover te babbelen.. is altijd fijn als er mensen zijn die dezelfde wens hebben of dezelfde dingen hebben meegemaakt..</p><p>Liefs W.</p>

Dag dames, heel veel succes in deze toch weer spannende tijd. Wij gaan voor een derde kindje. We hebben een zoon van 2 (in juni 3) en een dochter die in februari 1 is geworden.
Een grote gezellige chaos hier in huis. Dus daar kan er nog wel eentje bij dachten we haha.
En voor jullie als het jullie gegund is snel zwanger te worden. Het leeftijdsverschil tussen mijn zoon en dochter is 1 jaar en 8 maanden en zo ontzettend leuk! 

Hoi!
Wij hebben een dochter van nu 20 maand en gaan nu voor ronde 5 ?? moet zeggen dat ik er de eerste 3 rondes erg mee bezig was, vooral waarom het niet zo snel lukte omdat het bij onze eerste gelijk raak was. Ook al weet je dat dit niet elke keer zo hoeft te zijn toch ben je dan teleurgesteld. De afgelopen keer was ik er veel minder mee bezig, maar hebben we het te laat gezellig gemaakt omdat ik ineens heel veel eerder een positieve ovulatietest had, dus nouja deze maand gaan we er weer voor haha?

Er is ook een andere topic die heet wens zwanger in 2021 die is ook erg gezellig en actieve groep zou daar anders even bij kijken anders hebben we zoveel verschillende groepen met het zelfde 

Wat leuk meiden! Dat jullie ook voor een 2e en 3e kindje bezig zijn.. Wat spannend he!!
Is het bij iedereen vlot gegaan? De 1e (en 2e).. of hebben jullie net als ik in de malle molen gezeten met van alles en nog wat..

Terug
Bovenaan