Als moeder kun je niet ziek zijn!

Vannacht flinke buikgriep gekregen en gelukkig is mijn man thuis vandaag, maar het voelt allemaal zo rot om op bed te liggen en niet veel te kunnen. Als moeder kun je gewoonweg niet ziek zijn!

Hoe ervaren jullie dat?

Ik heb dat een aantal weken geleden gehad. Had van donderdag op vrijdag buikgriep gekregen en was ook blij dat mijn vriend die vrijdag thuis was. Je voelt je gewoon niks waard en baalt dat je niks kan doen. Ik vond het vooral zielig omdat die kleine echt naar mama wilde maar ik hem gewoon niet eens op kon tillen zo beroerd was ik. Ik heb er ook moeite mee om ziek te zijn en dan die kleine te hebben. Je moet doorgaan en kan niet gaan liggen en die ukkies begrijpen er helemaal niks van. Een paar dagen geleden voelde ik me ook weer beroerd en die kleine kneep n beetje in mn arm en dat deed toch zeer.. Toen zei ik niet doen dat doet zeer maar net iets te overtuigend. Die kleine schrok toen gewoon en begon spontaan te brullen, toen voelde ik me ook weer een boeman. Dus het is wat jij zegt: Als moeder kan je idd niet ziek zijn!
Beterschap verder.

Hier dezelfde ervaring.
Ik werd een paar dagen na de kraamweek ziek (borstontsteking met 39,5 graden koorts) Gelukkig sliep de kleine toen nog veel, maar toen dacht ik ook als moeder kun je niet ziek zijn, je moet gewoon door...
Veel beterschap!

Hey Bloempje,

Je mag als mama best ziek zijn hoor! Gun je je man of (schoon)moeder ook weer eens quality time met de kids en kan jij even heerlijk een tukje doen :)
Een goeie mama is een blije mama die ook goed voor zichzelf zorgt!

Ik ben toevallig ook grieperig en heb Noah vanmiddag lekker naar z'n oma gebracht voor een pannenkoek-festijn, zodat ik een paar uur kon slapen. Heeeerlijk. Moet jij ook doen!

Hoe gaat het verder met je?

Liefs, 10e

Hey!!!!!

Hier gaat het toch een stuk beter. Hij slaapt 's middags nu toch langer en dat doet m goed. 's Nachts gaat het ook sinds een paar weken beter en de laatste tijd hoef ik er maar weinig uit. Heerlijk. We genieten maar even zolang als het duurt.
Hij kan nu ook meer en begrijpt meer. hij kruipt en begint zelf dingen te ondernemen en dat doet m goed merk ik. hij kan zichzelf beter vermaken!

Gelukkig! dank je wel voor je belangstelling? En met jou??? De grote stap gewaagd of toch nog niet?

Terug
Bovenaan