Als moeders van huis is.... (Foto's)

Hallo allemaal,

Vanochtend had ik een afspraak. Normaal gesproken probeer ik dat soort dingen op de vrijdag te doen, dan is Julian naar het kdv, maar vanmorgen bleef papa thuis met Julian.

En papa kwam daardoor niet toe aan de krant lezen , maar  moest nog wel een telefontje plegen. Dat deed hij terwijl hij Julian met de duplo aan het spelen had gezet, tenminste dat dacht hij....

Toen ik weer thuiskwam (nog geen 2 uur later!) stond Julian luid boven aan de trap te roepen: "Mamaaaa!!, Ja!! Mamaaaa!!" en papa zuchtte: "Wat ben ik blij dat je er weer bent!"

De foto's lieten zien waar Julian dan wel mee had gespeeld: Sudocreme! Hahahaha!

Ik moest ze maar eens wat vaker alleen laten, hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hahahaha, en waarschijnlijk realiseert hij zich dan ook meteen dat een dagje werken bij de baas toch niet zo vermoeiend is dan hij altijd heeft gedacht!!!

Groetjes Fonske.

Tja die papa's denken dat wij de hele dag niets aan het doen zijn..... Leuk he, meestal als ik thuis kom van werken krijg ik ook van die verhalen (ja maar schat ik was alleen maar de droger aan het uit halen en ze zat zomaar op midden op de tafel, hoe doet ze dat toch????)

Hahahaha, die Julian!! En dat hoofdje erbij is helemaal leuk.

Goed trouwens dat hij foto's heeft gemaakt zeg, daarna heeft ie zeker alles keurig opgeruimd hahaha. Zo af en toe kunnen die mannen toch echt helemaal wanhopig worden met die peutertjes in huis.....

Liefs
Susan

whahaha wat een deugniet zeg.....maar goed dan moet vaders maar ff opletten onder het telefoneren....whahaha...

zo heeft Yoëll destijds de babyolie gedronken terwijl ik ook dacht dat ie aan het spelen was....whahaha....

maar wel heerlijk dat ie zo naar je roept als je thuiskomt hoor...

Liefs Denise

whahaha de dondersteen! En dat bekkie op de eerste foto! Hij lacht echt alsof ie wil zeggen: tja dan had pappa maar beter op me moeten letten!

En dat is toch eigenlijk ook zo? Als dat bij mij zou gebeuren zou Wilfred zeggen: je moet hem ook niet uit het oog verliezen! hihi

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan