als sinds eisprong ongi gevoel??

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Ik heb sinds mn eisprong zondag/maandag (ontdekt met clear blue ovu testen) een gevoel alsof ik ongi moet worden.

Ik heb volgende week vrijdag mn NOD. Heb dus eisprong gehad 12/13 dagen voor mn NOD.

Hebben meer meiden dit? We zijn al 7 maanden bezig maar dit heb ik nog  nooit gehad. Is dit positief??

Knufje

Hoi hoi ik wil wel reageren maar heb niet echt opbeurend nieuws. Ook wij zijn al 7 mnd bezig maar ik heb dit al wel eerder gehad ook, dat de krampjes enzo al begonnen 2 weken voor NOD, en helaas ik werd weer ongesteld. Heb helaas allerlei kwaaltjes al gezien en gevoeld maar helaas tot op heden zonder resultaat. Uiteraard weet ik uit alle verhalen hier ook dat het WEL zwangerschapskwalen KUNNEN zijn!!
Succes, spannend!

Hoi,

Het zou goed kunnen dat je zwanger bent, ik had het nl ook !
ik moest 11 sept ongie worden maar ik had ook sinds de eisprong steekjes en een ongie gevoel ,daarbij kreeg ik ook zere borstendie ik normaalgesproken een dag voor me ongie pas kreeg en nu dus gelijk na de eisprong.
een week voor me nod zag ik blauwe aders over me borsten lopen en ik wist toen eigenlijk al dat het wel eens raak zou kunnen zijn
op dinsdag 5 sept deed ik een test maar die was negatief en op vrijdag deed ik weer een test en die gaf echt een heeeeeeel licht streepje, zo licht dat ik moest knipperen met me ogen.
za/zo ook getest en het streepje werdt steeds duidelijker(ik had dipstick testen van www.sensitest.nl en had er dus een aantal op vooraad)Maar op maandag 11 sept toch maar een clear bluetje gekocht en ja hoor hardstikke zwanger!!!

Dus meid er is hoop voor je

let er ook op of je aders op je borsten krijgt , is nl ook een teken!!

nou ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes!!

liefs Manietje

17.4 weken zwanger, 2e kindje, 3e ronde zwanger geraakt

he prietje,

Ik heb nog geen pijn in mn borsten en geen blauwe ader te bekennen. Heb wel pijn in mn onderrug...net als dat je ongi moet worden.

Ben bang dat ik mezelf weer lekker gek zit te maken.....

Knufje

Terug
Bovenaan