Als we dan toch gaan updaten...

Ik lees nog wel eens wat mee, maar reageren komt er vaak niet meer van.
Hier gaat alles prima, behalve dan dat Lydia dit weekend met 39-40 graden koorts een ziek knuffelkipje is, maar ook wel weer heel gezellig.
Na de zomervakantie begint Lydia toch weer op een psz, maar dan een waar ze wel actief bezig zijn met de kids. Een vriendin van mij wordt haar juf dus dat komt helemaal goed! Dan heb ik ook weer eens wat meer tijd om aan mijn grote droom (boeken schrijven) te werken... We hebben nu ook een school uitgezocht, maar daar moet ze tot haar grote spijt nog anderhalf jaar op wachten.
Verder doet ze ons steeds meer versteld staan: ze is momenteel erg veel met letters lezen bezig en maakt uit zichzelf al de koppelingen tussen kleine letters en hoofdletters. Klinkt stoer, maar ik wil dat eigenlijk nog helemaal niet, ze heeft er niets aan om zo voor te lopen op leeftijdsgenootjes, maar ik krijg haar maar niet tegengehouden in haar leergierigheid. Tis verder een heerlijk kind, verbaal erg sterk volgens de directeur vd basisschool, en gek op knutselen, puzzelen, spelletjes doen en genieten van het leven. Vrijdag heeft ze de echte Elmo gezien dus ze is nog steeds helemaal door het dolle heen!
Gelukkig speelt ze ook graag buiten, bij gebrek aan leeftijdsgenootjes in de buurt hebben we een halve speeltuin voor haar besteld dus na onze vakantie kan ze haar hart helemaal ophalen. As zondag gaan we namelijk voor 24 dagen naar Florida! We gaan rondtrekken in een huurauto en oa ons een week lang onderdompelen in Disneyworld. We hebben er onwijs veel zin in, de koffers zijn al half gepakt! Foto's volgen ongetwijfeld ergens in mei.
Maar de Smurfen zijn afgelopen dus ik ga weer naar mijn zieke kipje!
Groetjes, Rianne en Lydia

Hye Rianne,

Ach is het kleine moppie ziek, zo zielig, knuffel haar maar extra vaak. Fijn dat ze zin heeft in school, hier nog zo eentje! Zal wat worden als haar vriendje straks in Oktober naar school gaat en zij nog ruim een half jaar moet wachten. Soms zou ik haar ook wel willen remmen in haar drang naar leren maar ze wil het zelf en tot een bepaalde hoogte ga ik er in mee. Het is wat die kleine dametjes!

Veel plezier in de states en een dikke knuffel voor je zieke meisje.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan