als we toch bezig zijn met:hoe is het met....

A

Anoniem

Guest
hoe was zaterdag de meeting in assen?ik lees er niks over.of heb ik dat gemist?
groetjes karin

Hoi ze hebben gereageerd onder het topic meeting in assen, staat iets verder naar beneden op deze pagina. Ook foto's, ziet er erg gezellig uit

Groetjes Monique

ja,gevonden.
leuk hoor.ziet er erg gezellig uit.
ik ga steeds meer overwegen om ook eens te gaan,maar ik ben zo bang dat boas na een half uur gaat huilen en ik weer huiswaarts kan.heb ik ook constant als we ergens op bezoek zijn.boas is hooguit 2 uur wakker tussen zn slaapjes,dan ben ik net ergens.
houden al jullie kindjes het zo goed vol?

Na 2 uurtjes is Emma ook al een heel eind op hoor, maar dan slaapt ze meestal lekker in de reiswieg, daar past ze nog net in. Dus die neem ik maar mee naar Eindhoven.

Groetjes Monique

PS    tsja en als ze het echt niet volhoud, rijd ik gewoon naar huis helaas maar dan is het niet anders

Hee Karin,

Zou wel gezellig zijn als je mee gaat naar Eindhoven.
Ik ga thus weg als Evi eigenlijk naar bed moet, het is ongeveer een uur rijden en dan kan ze lekker in de auto slapen.
Maar ik weet niet hoe laat Boas 's morgens naar bed gaat en of hij slaapt in de auto.

groetjes Sonja

Het is hier altijd een gok als we met Yanick op pad gaan. Soms houdt ie zich 2 uur prima en is ie vrolijk, maar andere keren is het na een half uur alweer genoeg. Ik blijf gewoon dingen doen, en als we een slechte dag treffen hebben we pech. Dan zijn we gewoon veel met hem bezig  en/of moeten we eerder weg. Als ik dat risico niet wil lopen, dan blijft één van ons thuis (of we brengen hem naar m n moeder of zus).

Terug
Bovenaan