A
Anoniem
Guest
<p>Hoi aan wie dit leest,</p><p>Ik weet dat er continu van zulk soort topics geopend worden. Maar toch kies ik er voor mijn eigen verhaal in een eigen topic te plaatsen. </p><p>Jaren geleden al gestopt met de pil, maar onregelmatige cyclus gehad. Ik heb het toen gelaten, omdat we de wens wel hadden maar de situatie het niet toe liet. Uiteindelijk toch langs HA en vervolgens gynaecoloog. Deze liet weten dat ik PCOS heb. Ik ben gaan afvallen en kan niet gelijk teveel verwachten, maar na ruim een jaar proberen had ik gehoopt eindelijk zwanger te zijn. Ik vind het heel naar voor alle dames die nog veel langer bezig zijn zonder succes, maar in mijn situatie doet dit mij ook veel verdriet. </p><p>Ik zie vriendinnen zwanger worden en mensen vragen soms (niet zo handig van ze) of wij niet ook willen. Elke 'maand' opnieuw de teleurstelling en de frustratie als mijn cyclus weer langer duurt. </p><p>We blijven hopen. Ik hoop op reactie van gelijkgestemden, om een beetje verdriet mee te delen. In het echte leven bespreek ik dit niet, want we willen het een verrassing laten zijn en we willen niet dat mensen heel erg op ons letten of er naar vragen terwijl het niet lukt. Maar het niet kunnen bespreken levert ook vedriet op. </p><p>Liefs P </p>