als zwanger worden niet zo gaat als je had verwacht

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben nancy w en ben 29 jaar .vorig jaar maart ben ik gestopt met de pil in de hoop om zwanger te raken.de eerste maanden dat ik toch ongesteld werd hadden we zo iets van ja dat kan he, maar nu zijn we bijna 1 jaar verder en ik ben nog steeds niet zwanger en iedere maand is toch weer een teleurstelling. je hoopt toch zo dat je zo vlug mogelijk zwanger raakt.we probeerden het in het begin een beetje naast ons neer te leggen,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,want mijn schoonzusje is over een paar weken uitgeteld (die was binnen twee maanden zwanger) en dat maakt het allemaal toch weer een beetje moeilijk.ik ben begonnen met temperaturen maar daar word ik ook niet wijzer van de temperatuur is iedere dag zo verschillend dat ik er niks uit op kan maken.hij schommeld van de 36.0 tot de 36.8. ik heb wel om de 28 dagen weer ongesteld. hebben er nog meer mensen dit meegemaakt en wat deden er mee. p.s ik ben van plan om binnenkort eens naar de dokter te gaan.

Hoi Nancy,

Ook wij zijn in maart 2006 begonnen voor een eerste wondertje.
Dit is op heden ook nog steeds niet gelukt!
Dus ik weet hoe jullie je voelen!!

Alleen wij zijn in de 7e maand al naar de huisarts gegaan.
Want bij mijn vriend is vroeger 1 testikel nooit ingedaald.
Zijn sperma blijkt ook niet goed te zijn daardoor.

Ik zou als ik jullie was inderdaad eens naar de huisarts gaan.
Want er gaat nog wel een hele tijd ovre heen voor je een keer duidelijkheid krijgt!
Wij zijn nu al 4 maanden bezig met ziekenhuis bezoeken en het schiet niet echt op!
Donderdag krijgen we de uitslag van een echo die ze 2 weken geleden hebben gemaakt van mijn vriend. En dan hopen we eindelijk eens te horen of we kinderen kunnen krijgen.

Als ik jou was zou ik gelijk een afspraak maken want er gaat nog een hele tijd over heen.

Ik wens jullie heel veel sterkte.

Liefs Bontrie

Hoi Nancy,

Wij zijn vorig jaar juni begonnen voor ons eerste wondertje. Helaas nog steeds niet gelukt. Nu moet ik wel zeggen dat ik in het verleden een chlamidia infectie heb gehad dus dat het voor ons sowieso afwachten is of het op de normale manier lukt.
Ik ben zelf vorige maand begonnen met temperaturen, en had pas na 25 dagen een verhoging die 8 dagen aanhield en toen werd ik ongesteld.

Ik vroeg me af of jij wel een echte temperatuurverhoging heb? Ik schommel ook iedere dag hoor maar met mijn eisprong was het wel 8 dagen 37.1. Heb jij ook zo''n verhoging?
zo niet dan betekend het dat je helemaal geen eissprong heb en dan zal ik als ik jou was contact opnemen met je huisarts.

Hou je ons op de hoogte?!

En Bontrie ik hoop voor jullie dat het helemaal goed gaat komen!!

Liefs Annie1

Hoi Nancy,

Temperatuur je wel iedere dag op dezelfde manier, hetzelfde tijdstip en altijd voordat je opstaat?
Want s'ochtends voordat je opstaat is je temperatuur heel anders dan als je s'middags temperatuurd.
Bij mij is s'middags altijd mijn temperatuur ongeveer een halve graad hoger.
Het is heel belangrijk dat je iedere dag op dezelfde manier, hetzelfde tijdstip en voordat je opstaat temperatuurd.

Liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan