alsjeblieft dankjewel

Isabelle wilde gisteren uit de kinderstoel en begon keihard te roepen: ERUIT ERUIT! IK WIL ERUIT! en dan echt met een dwingend stemmetje...
Dus om haar toch nog een beetje netjes op te voeden zeg ik: "Nee Isabelle, vraag het eens netjes aan papa. Zeg maar: Mag ik alsjeblieft uit mijn stoel?"
Dus Isabelle zegt daarop vervolgens:
"Papa, mag ik dankjewel uit mijn stoel?"

We lagen helemaal in een deuk, want we leren haar steeds dat als iemand anders alsjeblieft zegt, dat ze dan dankjewel moet zeggen, want soms zegt ze dan ook alsjeblieft. hihi

Hebben jullie ook wel eens van de grappige woordspelingen?

Groetjes Babybelle

Hahhaha, die Isabelle!
Jesse zegt nu steeds, als we warm eten,eten heet?? dan kijkt hij mij vragend aan en zegt ie NEEE he.(dam is het allang afgekoeld)
Hahaha.

GR Linda

Ik heb er eentje van mijn buurmeisje mag dat ook?
Zij is ruim 3 en haar broertje is 5 maanden jonger dan Kyan. Nu mag ze nog wel graag "moederen" (lees; bemoeien met) over de jongens..
Dus ik zei haar van de week: "1 moeder is genoeg!"
Afgelopen zaterdag waren we met zijn vijven naar de markt geweest. De 2 jongens in de wandelwagen en zij liep zelf. Ze wilde hand in hand lopen met haar moeder maar we hadden de wagens vol met kindjes en de boodschappen, Mijn wagen stuurt dan net iets makkelijker met 1 hand dan die van haar mama, dus ik vroeg haar; "Wil je Sas anders een handje geven?" Ik kreeg als antwoord: "Nee, 1 moeder is genoeg!"
Je kon me wegdragen dat begrijpen jullie wel!

Groetjes Sas

Jelte zingt bij het liedje bob de bouwer:
bobelebouwer, ma ma maken, nou en of!
(bob de bouwer, kunnen wij het maken, nou en of)
heerlijk deze uitspraken hé?

haha, Lieve maakt van bob de bouwer..''blokkenbouwer!!''
Humor ja!!

Lieve speelt soms hele situaties na..die ze thuis ziet..zo was Bente laatst stout naar haar mening..haha
Ze stuurde haar 8 jaar oudere zus zo de gang in!!
En deed de deur achter haar dicht en zei; ''ZO''
Even later ging ze weer de gang in, en zei tegen Bente die op de trap zat en het spel meespeelde..
;'' Wel luisteren he?!!''

[Hoezo weten ze dus wel wat je bedoelt!]

Nou dan lig je idd in een deuk!

Gr Rina

Terug
Bovenaan