Alsjeblieft mama’s help!

<p>Hi! <br /><br /></p><p>ik heb jullie hulp nodig. Ik ben ergens in de week van 12 oktober of misschien zelfs de week ervoor ongesteld geworden. Gewoon echt een normale menstruatie voor het eerst na de bevalling. Ben bevallen op 26 augustus. Vervolgens twee weken erna onveilige seks gehad.. </p><p>Nu ben ik volgens mijn berekening al een week of anderhalve week overtijd. Ik heb een test gedaan op de Dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Deze was negatief. Kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben? Of kan het zijn dat je menstruatiecyclus helemaal raar is na een zwangerschap? Normaal gesproken ben ik heel netjes de vierde week ongesteld.. </p><p>ik zou het stiekem wel heel leuk vinden om weer zwanger te zijn maar ik maak mij best druk of er iets mis is.. </p>

Dag Lieve mama, 
Bij mij heeft het na de bevalling een aantal maanden geduurd tot ik weer een normale cyclus had. Wellicht heeft het bij jou ook wat tijd nodig. 

Tja, dat kan 2 kanten op natuurlijk. Niemand kan je vertellen of je echt zwanger bent. Gewoon testen!! 
Bij mij waren na allebei mijn bevallingen (2017 En 2019) mn cyclussen al gauw weer normaal, gewoon altijd netjes elke 28-30 dagen. Maar bij andere vrouwen duurt het soms maanden voordat alles weer een beetje normaal is. Dus dat kan echt allebei.
 Dat zou betekenen dat - áls je zwanger bent - je straks een leeftijdsverschil hebt van 11 maanden tussen je kindjes?? Ik moet er niet aan denken, hier zat er 21 maanden tussen en dat was al pittig genoeg. En t lijkt me zeker niet goed voor je lijf, zó snel weer zwanger. Je bent echt nog maar net bevallen! Eerlijk gezegd zou ik geen onbeschermde seks durven te hebben al zó snel na de bevalling. Beter je lichaam minimaal 4 maanden de tijd geven om even tot rust te komen.
Maargoed, daar heb je allemaal niks meer aan natuurlijk ;) Gewoon testen, meer kun je niet doen. Succes!

Ik zit in een soortgelijk schuitje.1 augustus bevallen en Ineens voelde ik me weer heel erg zwanger. Maar 4 negatieve testen later werd ik ongesteld. Heel licht en maar 1.5e dag. Dus dit weekend weer een test en weer negatief. Maar nog steeds hetzelfde gevoel.
Ik denk dat het gewoon ontzwangeren is. Alles moet weer even landen en op gang komen.

Bij mij duurde het een half jaar, maar gaf wel borstvoeding. En Idd ontzwangeren zou ook kunnen. 

oh my 2 weken erna. Held! Ik was al blij dat ik na 2 weken mijn haren had gekamd, haha! 

succes! 

Haha nee! Ik heb na 4 weken weer voor het eerst gevreeen. Het gaat erom dat ik 2 weken nadat ik voor het eerst ongesteld ben geworden heb gevreeen en dit was onveilig. Het was niet echt de bedoeling maar in het moment zijn we het eigenlijk domweg vergeten.. 
ik heb op de Nod toen een test gedaan maar deze was negatief. Ik denk toch maar dat ik morgen alsnog een test doe voor de zekerheid. Als hier weer negatief uitkomt weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben en dat mijn cyclus even langer is dan de gewoonlijke 28 dagen :)

Terug
Bovenaan