Alsnog ontpillen of iets anders...???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 4 maand gestopt met de pil en zit op dag 18 van mijn cuclus. Voor zover ik weet is mn ei rond dag 13 of 14 geweest, en we hebben deze maand zo'n beetje om de dag geklust. Sinds gisteren (dag 17 dus) heb ik ineens erg last van kramp, alsof ik ongesteld moet worden en ik heb ook last van pukkeltjes (heb ik anders alleen als ik ongie ben). Echter nog geen RD's te bekennen... Ik heb sinds ik met de pil ben gestopt een erg regelmatige cyclus van 28 dagen, dus vind dit allemaal nogal vreemd. Kan ik nu alsnog last krijgen van ontpillen (heb ik helemaal geen last van gehad, cyclus liep direct goed), of kan er iets anders zijn? Voor innestelingskramp lijkt het me nog erg vroeg, en heb geen bloed gezien, dus ik weet het niet. Ik ben wat verkouden, en heb daardoor wat hoofdpijn, maar het is maar een lichte verkoudheid dus dat zal het ook wel niet wezen toch?
Herkent iemand dit misschien? Ik maak me er een beetje druk om, zal wel niks zijn en waarschijnlijk stel ik me vreselijk aan, maar vroeg me af wat jullie ervan denken...

Liefs Sindarin

Hoi Sindarim,

Ik zou ten eerste niet weten of je alsnog een onregelmatige cyclus kan krijgen als je al een tijdje gestopt bent. Of mss krijg je nu opeens wel wat meer last van je hormonen. Maar je hebt flink geklust dus misschien.... Afwachten maar :) mss is het wel raak geweest!! Succes

Liefs Manon

He Manon,

Bedankt voor je reactie! Ik wacht iid gewoon maar even af hoe het loopt deze maand, hoop natuurlijk dat het raak is, maar we zien wel.

Liefs Sindarin

Bij ontpillen hoeft het niet zo te zijn dat je metten heel onregelmatig bent.
Het kan best zijn dat je de eerste drie maanden nog "netjes" een cyclus hebt van 28 dagen en dat het daarna pas iets langer wordt.
Bij innesteling hoef je niet perse bloed te verliezen. Sommige mensen verliezen bloed andere niet.

Maar wie weet is het raak.
Anders gewoon verder proberen, het kan een tijdje duren.

hoi,

ik heb hetzelfde gehad ben nu 5 maanden van de pil af en altijd een cyclus van 28 dagen gehad nu waren mijn man en ik deze maand voor het eerst begonnen met het maken van een kindje en was een week overtijd ik helemaal gelukkig natuurlijk alleen mijn testen waren allemaal negatief. nu ben ik van het weekend ongesteld geworden dus na 38 dagen

dus het kan altijd! en had dezelfde klachten al jou.

maar succes

groetjes anoeska

Hallo allemaal,

Anoushka, lullig dat je dan alsnog ongie bent geworden, kan me voorstellen dat je dat niet meer verwacht had na een week overtijd...Nu maar lekker klussen voor jou en hopelijk is het snel raak!

Allemaal bedankt voor de reactie, ik ben er nog steeds niet zeker van wat het is, maar wacht rustig af....

Grietjes Sindarin

Terug
Bovenaan