Hebben jullie ook de ervaring dat kindjes in hun eigen bedje heerlijk slapen tot het moment dat je komt kijken of ze nog goed liggen??? Ik heb nou al een paar keer gehad dat ik op mijn tenen Esthers kamer binnensluip en van een dikke meter afstand probeer te zien hoe ze ligt en of ze slaapt en dat dan...ploing...haar ogen wijd open gaan. Alsof ze het ruikt! Ik doe echt heel zachtjes, dus waar ligt het nou aan? Als ze zichzelf een kwartier in slaap huilt, wil ik als het stil wordt toch wel effies kijken of alles goed gaat daar binnen...
Overigens heb ik nog heugelijk nieuws: Ze heeft vannacht zo goed als doorgeslapen, hoera! Om 22.00 uur kreeg ze haar laatste fles en ze kwam pas om 5.00 uur, terwijl ze om 6.00 uur haar fles zou moeten krijgen. Daar doe ik het voor! Laatst deed ze dat per ongeluk ook al een keer. Hopelijk gaat dat nu steeds vaker gebeuren!
Liefs,
Eveline
Overigens heb ik nog heugelijk nieuws: Ze heeft vannacht zo goed als doorgeslapen, hoera! Om 22.00 uur kreeg ze haar laatste fles en ze kwam pas om 5.00 uur, terwijl ze om 6.00 uur haar fles zou moeten krijgen. Daar doe ik het voor! Laatst deed ze dat per ongeluk ook al een keer. Hopelijk gaat dat nu steeds vaker gebeuren!
Liefs,
Eveline