Alternatief haren trekken

<p>Hallo allemaal,</p><p>mijn zoontje is bijna 1 en vindt het heerlijk om tegen mij aan in slaap te vallen. Vooral als ie dan ondertussen aan mijn haren kan trekken. Ik wil hem meer leren op zichzelf te slapen en dacht daarom: laat ik een langharige knuffel kopen, dan kan hij aan de haren daarvan trekken en rustig in slaap vallen. Iemand die dit geprobeerd heeft en weet of het werkt? En tips voor het soort knuffels?</p><p>Ik hoor het graag, alvast bedankt!</p>

Grappig, bij het lezen van jouw verhaal moet ik aan mijn zoontje denken. Inmiddels is hij ruim 5. Maar 5 jaar geleden hebben we bij de Hema een apenknuffel voor hem gekocht. Die knuffel heeft gewoon korte haren, maar bovenop zijn kop had hij een ‘Kuifje’ van 1,5cm. Daar zat hij altijd aan te plukken, zo erg dat zijn aap nu ‘kaal’ is. Op de plek van zijn ‘kuifje’ zit dus alleen nog maar een donkerder stukje vacht.

Het vervelende is dat de Hema inmiddels andere apenknuffels heeft. Want mijn zoontje zou graag nog een nieuwe hebben maar helaas…

Mijn zoon van 6 maand doet dit ook bij mijn man. Ik probeer hem nu een happy horse knuffel als alternatief te bieden. Tot dusverre nog niet gelukt. ?

[quote quote=10533460]Grappig, bij het lezen van jouw verhaal moet ik aan mijn zoontje denken. Inmiddels is hij ruim 5. Maar 5 jaar geleden hebben we bij de Hema een apenknuffel voor hem gekocht. Die knuffel heeft gewoon korte haren, maar bovenop zijn kop had hij een ‘Kuifje’ van 1,5cm. Daar zat hij altijd aan te plukken, zo erg dat zijn aap nu ‘kaal’ is. Op de plek van zijn ‘kuifje’ zit dus alleen nog maar een donkerder stukje vacht. Het vervelende is dat de Hema inmiddels andere apenknuffels heeft. Want mijn zoontje zou graag nog een nieuwe hebben maar helaas…[/quote]
 Heb je het geprobeerd op marktplaats? Ik heb voor mijn dochter daar ook een oproep geplaatst voor een zeldzame knuffel en had snel een paar reacties binnen. Of anders zijn er een aantal knuffel gezocht sites.

Terug
Bovenaan