Alternatief luiertas stokke xplory

Hoi allemaal!
Heb vorige week een stokke xplory gekocht. Vind alleen de luiertas die erbij hoort niet zo mooi. Ik wil graag een andere alleen is dat nog niet zo simpel. De stokke heeft een middenstang ipv van een "U-stang" waarover je iedere luiertas zou kunnen hangen. Kan met de stokke dus niet. De stokke luiertas hangt onderaan je wagen met clips. Heb al wel wat tips gekregen, maar misschien hebben jullie goede ideetjes! Misschien hebben jullie ook een foto of link van jullie luiertas die jullie gebruiken voor de stokke? Groetjes Marissa
 
http://www.trotsemoeders-webshop.nl/a-12980068/onderweg/mighty-buggy-hook

Misschien kan je die aan je handvat maken. Dan zou je elke luiertas eraan kunnen hangen!

Groetjes Femke
 
Hoi Femke!
Bedankt voor het meedenken. Denk alleen dat dit ook niet gaat werken. Mijn probleem is juist dat ik niet aan 2 kanten zo'n haakje kan vastmaken. Omdat ik niet zo'n stang heb. Ik heb zegmaar een rond handvat met daaronder in het midden 1 stang. Ik kan best iets rond die stang hangen maar dan hangt het laag bij de grond. Misschien kan ik het wel aan de achterkant van het handvat vastmaken?? Ik zal eens nadenken! Bedankt in ieder geval x Maris
 
een rugtas al dan niet een echte verzorgingstas.
Heb zelf echt nog nooit de verzorgingstas aan mijn wagen gehangen.

Bij de oudste kregen we de verzorgings rugzak van Quinny bij onze wagen cadeau en die vond ik erg fijn.

Toen de 3e kwam was die tas echter wel wat aan de krappe kant geworden... moest voor 2 kids luiers mee en keer wat drinken, koekje etc voor het grotere spul en heb toen een leuke gewone tas model luiertas/weekendtas gekocht die ik straks ook nog kan gebruiken.

3 maand terug is onze 4e geboren en nu heb ik onderop de wagen een mapje liggen met 2 luiers en wat doekjes en verschoningsmatje van de oude luiertas. Hij krijgt bv dus hoef verder ook niet zoveel mee.... (alleen als we halve dag weg gaan of langer gaat de luiertas mee met schoon setje kleren etcetc).
 
Terug
Bovenaan