Alternatief voor een leuke badstandaard??

hallo a.s mama's

heeft iemand een leuk idee voor een leuke badstandaard. Ik vind de onderstellen die je kunt verkrijgen zooooooooooo...lelijk. Misschien ben ik wel een miepje hierin maar vind het echt afbreuk doen aan m'n leuke baby kamer. Aangezien ik een eigen merk badje heb van de prenatal, die niet past op een standaard van de bèbè-jou ( die nog enigsinds acceptabel is qua look hahahaha  heb ik een universele standaard nodig, die ook nog meestal alleen  in het wit te vinden zijn.

Nou ik hoop dat jullie wellicht een leuk ideetje hebben.

Liefs van Marinte

32weken en 1 dag

Hoi! Wij hebben de tummy gewoon in de badkamer op een kastje staan, die even hoog is als de commode ongeveer. Het is eigenlijk zo'n keuken-bijzet-blok. Kan t ff niet anders uitleggen. Voor in de slaapkamer vonden wij zelf te koud, dus vandaar dat ie in de badkamer staat. Liefs

Hallo allemaal!

Ik heb  bij onze eerste het badje in ons grote bad gezet.
Lekker makkelijk met leeg laten lopen (gewoon omschudden).
Ik had wel een standaard, maar nooit gebruikt.
Nu  ben ik zwanger van de tweede en heb het intake-gesprek gehad met thuiszorg.
Zij wilden dat er een standaard kwam of dat het badje op het aanrecht gezet kan worden.
Nou, die standaard komt er dus niet en op het aanrecht gaat ook niet.
Die ene keer dat de kraamverzorgster dat doet kan het ook wel even op de tafel in de kamer. En daarna doe ik het weer lekker in de badkamer.
Ik heb een steun gekocht waar je de baby in kunt leggen zodat je je handen vrij hebt.
Lijkt me ideaal.

Succes ermee!

Groetjes,
Dyonne, moeder van Dylano (4) en 34w6d zwanger van 2e

Ik vind persoonlijk een tummytub geweldig, en daar kan je ook een leuke standaard bij kopen. Bij een winkeltje bij mij in de buurt verkopen ze die, lijkt wel een soort gietijzer, mooi afgewerkt met romantische krullen. Denk dat als je even gaat googelen dat je m zo hebt gevonden. Succes

groeten esther (36 wkn)

Terug
Bovenaan