Alternatief voor voetenzak maxi cosi?

<p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; font-family: 'Verdana',sans-serif;">Mijn zoontje van bijna 6 maanden is best groot. Hij past nu ook bijna niet meer in de voetenzak voor in de maxi cosi (zie bijlage), maar ik vind het zeker met deze temperaturen wel fijn dat hij in de voetenzak mee kan als ik even snel een boodschap ga doen of voor het in en uitstappen bij het kinderdagverblijf. Maar hij begint steeds ongemakkelijker in de zak te zitten, dus dat gaat niet lang meer duren voordat hij er echt niet meer in past. Maar hoe doen jullie dat dan straks in de wintermaanden? Trekken jullie een jasje + sjaal aan met bijv. een fleeceplaid? Ik vind een jasje aantrekken echt een drama, vandaar dat de voetenzak zo fijn was. Ben benieuwd hoe jullie dit doen!</span></p>

Mijn dochter is in juni 2017 geboren. Ik heb haar nooit in een voetenzak gehad. Wij hadden voor haar een dik vest als jasje. Dit is makkelijker aantrekken en niet zo stug. Verder altijd gewoon een deken over haar beentjes gedaan, even goed instoppen. Vooral met de kleine stukjes is dit echt niet te koud hoor! 

Mijn dochter is in juni 2017 geboren. Ik heb haar nooit in een voetenzak gehad. Wij hadden voor haar een dik vest als jasje. Dit is makkelijker aantrekken en niet zo stug. Verder altijd gewoon een deken over haar beentjes gedaan, even goed instoppen. Vooral met de kleine stukjes is dit echt niet te koud hoor! 

Een vriendinneyje van mij gebruikt wikjeldeken. Zie link. Ze is er erg over te spreken en adviseerde hem ook aan mij. 

https://www.bol.com/nl/p/meyco-silverline-stonewashed-cable-wikkeldeken-sage-green/9200000066151781/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-56559355576-S-457954812891-9200000066151781&gclsrc=aw.ds&&Referrer=ADVNLGOO002031-G-56559355576-S-457954812891-9200000066151781&gclid=EAIaIQobChMIxPu-17D03gIVSuh3Ch0rbg6gEAQYFyABEgLdoPD_BwE

Ik heb de voetenzak die officieel in de buggyversie van onze kinderwagen hoort. Voor nu hangt er dus een wat langer stuk aan de maxicosi maar past nog wel gewoon op het onderstuk in de auto.
Vond het zonde om nu een voetenzak te kopen voor de maxi en over een maand of 2 3 voor de wandelwagen ?
En deze past dan ook nog eens los in de bak van de kinderwagen als ik nu daarmee ga lopen.
Hij krijgt nog wel een mutsje op trouwens maar geen gedoe meer met jasje aanwurmen meer s ochtend en dan 5 minuten later waar uitdoen op kdv

Terug
Bovenaan