Alternatieve geneeswijze

<p>Hoi allemaal. </p><p> </p><p>Ik ben ondertussen 37+5 zwanger van onze 1e.</p><p>Ik las op internet dat alternatieve geneeswijze kunnen helpen om de bevalling op gang te helpen. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Ik weet dat als de baby er klaar voor is hij pas komt maar ik wil zoveel mogelijk proberen. </p><p>De reden dat ik het wil proberen is omdat mijn beide zussen tot 42 weken hebben door gelopen en uiteindelijk zijn ingeleid en ook beide zijn geëindigd in een keizersnede. </p><p>Ik had gelezen dat accupuntuur en voetreflex massage kan helpen. </p><p> </p><p>Graag hoor ik ervaringen. </p><p>Liefs.</p>

Ik denk dat het niet veel te zeggen heeft hoe lang de zwangerschap van je zussen waren.
Mijn zussen hebben ook tot 41 en 42 weken gelopen, en ik ben met 39 weken bevallen. 
Succes met de laatste loodjes!

Lekker laten zitten die hummel! Kan die nog lekker wat groeien in jou buik.  
Ik was 41 weken.  En ja ik vond t wachten ook heel erg lang duren maar blij dat ze nog lekker is blijven zitten. 
Ik had een afspraak gemaakt voor voet reflex massage. Bij 3 dames in mijn groepje van de ze cursus waren na de massage bevallen. De avond of dag er na.  Ik heb de massage nooit gehaald was net bezig. En de mijne uit eindelijk ook met keizer snee geboren. Het wilt niks zeggen van je zussen mijn zus is 1x op de datum bevallen en 1 x 4 dagen later en heeft 2 fijne bevallingen gehad.  
Als ik jou was zou ik eens kijken voor cursus ontspannen tijdens bevalling. En die massage. Maar wacht nog 2 weekjes 37 weken is nog wel vroeg

Dan jullie wel voor de reacties. Ik ga inderdaad nog even wachten, maar was nieuwsgierig. Ik doe ook aan yoga, dit werkt goed om te ontspannen!! Ik duim maar dat de kleine man voor de 42 weken komt. 
Als ik jullie verhalen lees van jullie zussen geeft me dat weer veel moed hihi. 

Terug
Bovenaan