altijd bloed bij innesteling?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Volgens alle berekeningen zou ik eergister mijn innesteling gehad hebben. Niks vreemds gemerkt. Lees van alles over kleine bloedinkjes. Is dat altijd zo of hoeft dat helemaal niet? Wie weet antwoord? Liefs Muus.

Hoi Muus,

Niet elke vrouw heeft daar "last" van. En zelfs een zelfde vrouw kan het bij de ene zwangerschap wel hebben en bij de volgende niet. Er valt dus niks over te zeggen. Dat je het niet hebt gehad wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Dus gewoon je NOD afwachten!

Succes.

Anoek

Hoi Muus,

Ik heb zondag positief getest, 2 wkn daarvoor ben ik ongeveer 2 velletjes toiletpapier met slijm en rode sliertjes verloren. Ik denk dat ik toen mn innesteling heb gehad. Maar volgens mij heeft niet iedereen dat hoor,

Succes en hopelijk ben je ook snel zwanger

xxx Muizeke

Ik ben voor de 6e keer zwanger en heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad!

gr mama van MD

Nu 13 wkn 2e kindje

Hoi dames,

ik zelf heb bij mijn laatste zwangerschap 2 x zware innestelings bloedingen gehad een aantal dagen zelfs vergelijkbaar met menstruatie toen ik na ental weken zeg maar twee maanden erachter kwam dat ik zwanger was na positief getest te hebben rekende ik op 7 weken zwangerschap omdat ( ik dacht ) gewoon twee x ongie te zijn geweest toen ik bij de gyneocoloog kwam bleek ik echter al 14 weken zwanger te zijn en van een tweeeigen tweeling bij mn vorige zwangerschappen was dit niet het geval t ,hoeft dus niet maar kan wel.

hoi hoi

ik heb vorige week mijn innesteling gehad heb last van krampjes gehad en had elke keer het gevoel dat ik ongi moest worden nu is mijn ongi dag vrijdag of zaterdag dus ben benieuwd

groetjes

Terug
Bovenaan