altijd dezelfde vragen bij de vk.....zucht

vanmorgen weer bij de vk geweest.

begin het zo zat te worden (maar ja ben nu 40 w 2 dgn dus ben eigenlijk alles zat)

iedere keer dezelfde vragen. zie je tegen de bevalling op. heb je het idee dat je kindje eerdaags geboren gaat worden.

dus weer dezelfde antwoorden. nee ik zie er niet tegenop want ik weet niet wat het is.

en nee ik denk niet dat het eerdaags geboren gaat worden, ik denk dat ik ingeleid moet gaan worden.

krijg ik zo'n pinnig antwoord: waarom denk je dat, dat doen ze echt niet zomaar hoor.

du sik met stoom uit mn oren ook lekker pinnig geantwoord dat ze de baby naar alle waarschijnlijkheid ook niet nog een maand zullen laten zitten.

komt haar blonde antwoord weer: oh dus je denkt echt dat je overtijd gaat lopen.

duh!

ik heb echt zo'n zin in de volgende afspraak. not!

Haha....ja ik vind het vaak ook zo'n onzin. Alleen heb ik nog niet zo'n domme vragen gehad ;)
Maar kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Wanneer moet je weer?

ooo heerlijk dat er nog iemand gefrustreerd is!! :D Voor jouzelf minder, maar ooo het lucht wel op als je dan even flink kan lopen tieren tegen iemand!
En hoezo blondt......:D Je loopt al over tijd! :D

Liefs en sterkte he meis!

Oh echt vervelend dat je zo'n VK hebt. Die van mij twee jonge meiden, van mijn leeftijd daar heb ik dat totaal niet bij. Het is meestal vooral heel gezellig op controle. Een van de twee heeft wel een keer gevraagd of ik het zat was om zwanger te zijn, omdat ik had gezegd: zoooo, er zijn weer twee weken om...toen heb ik geantwoord met: ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar mijn kindje na al die maanden! Maar ik denk dat ze zulk soort vragen stellen om te voorkomen of je een blokade hebt voor je bevalling, waardoor je bevalling niet zo goed zou kunnen gaan verlopen, of dat je een eventuele depressie zou hebben...tsja ze bedoelen het goed, denk ik dan maar,..maar kan me voorstellen dat je het niet zo prettig vind!

Ik ga vanmiddag weer op controle en echo ben heel benieuwd wat we te horen en te zien krijgen! Laat het nog weten!

Sterkte iedereen!

liefs

Lekkere VK heb jij dan, zeg? Tja, en controles overslaan is in dit stadium ook niet meer zo verstandig. Heeft iemand nog een olifantjeshuidje te leen voor Krukel?

PS: ben het zelf ook wel behoorlijk zat. Maar weet je wat ik nog zatter wordt? De domme vragen die je straks (weer) krijgt op het consultatiebureau. Ik heb in de kerstvakantie een afsrpaak van mijn dochter laten verlopen bij de verpleegkundige. DIe heeft toch nooit iets zinnigs te melden. En ze ontwikkelt zich uitstekend!

ja uw kindje is toch wel behoorlijk gegroeid......hoe vaak krijgt t een voeding? Dat is veel..... de motoriek is niet zo daverend! :D en allemaal van dat soort opmerkingen.GRRR:D

Oh wat herkenbaar!! Ik vind het echt vervelend om naar de VK te moeten.
Elke keer het gezeur over mijn (over) gewicht. Ze kunnen maar niet geloven dat er niks met me aan de hand is en dat ik nergens last van heb. En dan, heb je geen vragen? Eh.. nee. Oh wat raar. Nou ja....

Weet je als ze volgende keer weer vraagt wanneer je denkt dat je kindje geboren gaat worden moet je gewoon zeggen; ik weet het niet, ik heb geen glazen bol hahaha!!!

Succes met je bevalling dadelijk, het duurt in ieder geval niet heel erg lang meer!!

Sonja

Terug
Bovenaan