altijd een innestelingsbloeding hebben

Hallo allemaal,

Ik moet a.s. zondag ongesteld worden, heb voor ruim een week terug mijn eisprong gehad (erachter gekomen dmv ovulatietesten). Nu lees je dat je na 6-10 dagen na de bevruchting een innestelingsbloeding kan krijgen. Ik zie tot nu toe niks en voel verder ook niks. Betekend dit dan dat ik dan niet zwanger kan zijn? Ik ben al eens zwanger geweest. Wat ik toen voelde zoals; buikpijn, volgevoel, stekende borsten heb ik nu (nog) niet. Ik ga me daar zo op vast pinnen he en dan denk ik alweer dat mijn kansen verkeken zijn. Aangezien ik niet wisthoever ik was kan ik ook niet nagaan wanneer ik die klachten kreeg, bv pas na mijn nod of er toch voor. Wat zijn jullie ervaringen. Ik hoor ze graag, dan zie ik het allemaal weer wat rooskleuriger.

Gr Marlon
 
Ik heb al twee zwangerschappen meegemaakt dat de menstruatiepijn (of buikpijn) zich pas aandient rond de datum dat je ongesteld moet worden. Je hebt dus best kans dat je te vroeg ermee bezig bent. Ik had het net als jij ook hoor. Elke dag in mijn tieten knijpen om te voelen óf ik wat voelde en toen ik wat voelde dacht ik weer dat het kwam van mijn geknijp. Maar ja, elke zwangerschap is anders moet je maar denken. De één heeft zo een hele misselijke zwangerschap en de tweede helemaal nergens last van, dus het valt niet te zeggen. Hoop voor je dat het is gelukt. Succes!
 
Lees nu de boel terug, en vind het niet echt vriendelijk klinken van mezelf. Het is wel vriendelijk bedoeld hoor! Hoop dat je snel ook eens bij ons op het zwangerforum komt kijken!
Groetjes, Kat
 
Hoi,

Ik zit nu 16 dagen na mijn eisprong en heb geen bloeding gehad, maar ben wel zwanger. Verder heb ik vrijwel geen klachten soms wat gevoelige borsten, maar ook niet altijd.
 
Terug
Bovenaan