altijd gevoelige borsten?

A

Anoniem

Guest
hallo,
even een vraagje, weten jullie ook of je altijd gelijk gevoelige borsten krijgt, ook als je nog maar net zwanger bent?vroeg ik me even af, want daar kan je al een hoop uit halen, ik zit dinsdag op dag 30 van mijn cyclus, maar heb 2 dagen gevoelige borsten gehad en nu niet meer, als ongi weg blijft wou ik dinsdag gaan testen maar als je perse gevoelige borsten moet hebben is de kans dat ik zwanger ben heel klein geworden...hebben wel flink ons best gedaan deze maand ;-) maar goed als iemand hier antwoord op weet hoef ik er niet eens een test tegen aan te gooien snappie?

groetjes leetje

Hoi
Ik heb gelezen dat als je al een keer zwanger bent geweest dat je borsten dan al iets opgerekt zijn. Ook als je een mk hebt gehad. Dus je hoeft niet altijd last te hebben. Wel worden je tepels wat groter in omvang geloof ik en ze zouden iets donkerder worden. Ook tekenen zijn dat er kleine bultjes op komen, 4 tot 28 ongeveer. Maar dat heb ik gelezen hoor, de praktijk moet het uitwijzen. Wel had ik de eerste x dat ik zwanger was inderdaad van die kleine bultjes op mijn tepel en die zijn nooit meer verdwenen. Deze kreeg ik al in de 4e of 5e week.

Ik hoop dat je nu voldoende weet !

groetjes Costa

Hoi Leetje,

Ik heb m'n hele zwangerschap geen gevoelige borsten gehad. Alleen m'n tepels waren heel gevoelig en ze werden idd donkerder, maar dat was pas ver in de zwangerschap.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes T.H.

bedank voor jullie reactie!!!
ik ben natuurlijk gelijk mijn borsten aan het inspecteren hihi en zie wel een paar witte pukkeltjes(10 per tepel ong.)...maar heb aldoor ongi gevoel...nou weet ik dat dat ook kan als je zwanger bent maar ach ik wil mezelf gewoon geen hoop aanpraten, we hebben echt heeel erg ons best gedaan deze maand haha dus wat dat betreft maken we een goede kans...maar ik zit nog maar in ronde 3 dus ja dan moet je nog niet teveel hoop hebben natuurlijk ik wacht tot dinsdag (dag 30)en dan ga ik testen...ik wist van te voren niet dat het zwanger raken alleen al zoveel invloed op je dagelijkse leven hebt, je hebt toch altijd een periode in de maand dat je er mee bezig bent...eerst ongi, dan weer uitrekenen wanneer je eisprong is...dan flink bezig en dan weer wachten dus je moet er wel aldoor mee bezig zijn...ach ja we zien wel jullie ook succes! liefs leetje

je kunt ook teveel je best doen.... het beste is om om de dag gemeenschap te hebben, dit ivm de kwaliteit van het sperma...

Terug
Bovenaan