<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik ben Jess en ben 25 jaar. Ik zit in een erg lastige situatie, ik ben erachter gekomen dat ik 5 weken zwanger ben. Ik heb van jongs af aan altijd al een erg grote kinderwens gehad. Echter de omstandigheden waarin ik zwanger ben geraakt zijn niet ideaal. De 'vader' van mijn ongeboren kind woont buiten Europa en wij zijn niet samen. </p><p>Er gaan veel gedachten door mijn hoofd, moet ik het houden ja of nee. Mijn gevoel en mijn gedachten zeggen twee verschillende dingen. Toen ik erachter kwam, was ik niet paniek. Mijn gevoel zei dat ik het moest houden, even later wilde ik het weghalen. </p><p>Momenteel studeer ik ook nog en heb ik nog 1 studie jaar te gaan. Als ik het kindje besluit te houden dan zal ik hoe dan ook ''alleenstaande'' moeder zijn. De ''vader'' heeft wel aangegeven mij financieel te willen steunen. Maar wil ik dat mijn kindje opgroeit zonder vader in de buurt? Op het moment heb ik ook nog geen woonruimte in Nederland omdat ik voor mijn studie een jaar in het buitenland verblijf.</p><p>Ik weet niet wat ik moet doen en ben benieuwd of meer mensen deze situatie hebben gehad.</p><p>Liefs,</p><p>Jess </p>