Altijd goede cyclus, nu overtijd maar niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,Ik lees een tijdje een aantal forums en hoop er een bevestigend antwoord te vinden voor mezelf, maar ik ben het spoor bijster.<br /><br />We zijn nu 8 maanden bezig voor een tweede kindje. Vanaf die tijd een heel mooie regelmatig cycles. Elke 30 dagen. Natuurlijk ben ik ook bezig geweest met cb ovulatietesten, ect. Maar ook daar kreeg ik geen hoogte van ,want ik werd die maand toch ongesteld. We hebben nu eind 2020 besloten ervan te genieten en het te laten komen als het komt. Nu moest ik 06/01 ongesteld worden, maar ik ben het nog niet. En de laatste test is vorige week woensdag. 2 weken overtijd. Nu 3 weken overtijd.<br />Altijd dezelfde klachten en signalen voor de menstruatie en nu niks.. Heeft iemand ervaring hiermee?<br />Ik heb overleg gehad met de huisarts. Als de testen negatief zijn is de kans klein op een zwangerschap en is het wachten op ongesteld worden...<br /><br />Groetjes! En alvast bedankt voor een reactie :)

Misschien zat er nog te weinig hcg in je urine, komt.
Misschien nog een keer testen, en anders even afwachten op je ongesteldheid.

Miss toch ineens een langere cyclus, of zelfs een overgeslagen, of toch zwanger maar nog geen positieve test.. dit kan echt alles zijn. Maar echt zeker weten dat je overtijd bent, is als je weet wanneer de eisprong was.. ik zou dus ook nog 2 weken aankijken, en zo nu en dan een testje doen. Een bloedtest kan altijd nog, maar als daaruit hcg volgt, dan moet dat ook op een zwangerschapstest zichtbaar zijn lijkt me..

Ik heb ervaring van 2 kanten. Bij mijn zoontje testte ik pas heel laat positief, ik dacht ook dat ik gewoon ongesteld ging worden, niet dus! Het stomme is dat de eerstr weken dat je zwanger bent net zo kunnen voelen alsof je ongesteld wordt, alleen de bloeding blijft uit, dus dat kan je heel onzeker maken..
Echter ben ik ook al 2 keer zwaar overtijd geweest en was ik helemaal niet zwanger! 1x helemaal overgeslagen, en 1 x 3 weken later pas...
Het kan dus beiden kanten op gaan, maar ik zou er wel vanuit gaan dat je niet zwangrr bent. Die kans is hrt grootst. Mocht het dan wel zo zijn dan ben je blij, ipv dat je teleurstelling voelt als het toch niet zo blijkt te zijn

GebruikerOVN

En wanneer of met hoeveel weken kwam je met je zoontje er achter dat je wel zwanger was?

Bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan