Altijd huilend wakker worden

Lukas wordt altijd huilend wakker. Ik stond daar eigenlijk niet bij stil tot ik het er gisteren met het CB over had. Die vonden dat toch wel raar. Natuurlijk hebben ze er geen oplossing voorl

in een ander topic las ik dat de kleine van Sunyra ook altijd huilend wakker wordt. Zijn er nog meer kleintjes die dit doen.

en met altijd bedoel ik dus ook altijd, zowel overdag als s'nachts.

annemieke

Hey Annemieke,

Is jou kindje ook zo`n druktemaker??? Yoëll is nu 7 maand, zit al (nog niet helemaal uit zichzelf) maar blijft goed zitten, hij stapt al aan de hand, tijgert, loopt langs de tafel en ga zo maar door ook op schoot blijft hij nooit zitten...altijd springe staan...
Een heel bewegelijk mannetje....de kinderarts zegt dus dat hij daarom niet slaapt....maar ik geloof daar nix van...ik hou het gewoon bij de vacuum, van veel vacuumkindjes weet ik dat ze heel moeilijk tot zeer weinig slapen...en veel krijssend wakker worden....

Nou ik hoor wel

Liefs Denise

Ja, Lukas is super druk. ff rustig liggen is er niet bij. Soms kan hij ff lekker spelen maar is vaak heel snel gefrusteerd dat hij iets niet kan en dan is het brullen.

Hij is nu 7 maanden en een week en kruipt de hele kamer door. Hij wil altijd staan en zitten. zitten gaat redelijk, staan kan hij nog niet. Zo te zien zijn er zeker overeenkomsten.

Ik ga morgen voor mezelf naar de chiropraktor maar wilde dan wel vragen of hij ook kinderen behandelt. Hij is tevens een manueel arts (hij is chirug geweest) en dan heb ik er toch iets meer vertrouwen in dan bijv. een osteopaat (dat klinkt zo vaag).

Annemieke

Terug
Bovenaan