Altijd klachten?

haha geen idee eigenlijk

maar er veranderd ook zoveel in je lichaam... dat het ook niet anders kan...

al ben ik nu dus eigenlijk alleen maar moe.. s al wel vervelend voor de oudste, uit school meteen maar een filmpje kijken niet echt pedagogisch verantwoord :)

Tja klachten, wat zijn klachten...
Ik ben best wel moe (ga zo maar naar bed),
maar dat stelt eigenlijk niets voor als ik lees waar anderen last van hebben. Dus om eerlijk te zijn vind ik niet dat ik echt klachten heb. Sorry dames! :)

Hier nog iemand die eigenlijk tot nu toe geen klachten heeft.
Ben inmiddels ongeveer 5 w 3d, dus misschien komt het nog?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van, iets gevoelige borsten maar meer ook niet.

Zwanger zijn heeft voor mijn lichaam zelfs een voordeel, ik heb nogal last van strakke banden onder in mijn rug waardoor ik snel last heb van rugklachten.
Door de hormonen worden je bander soepel en heb ik minder last van mijn rug.

De klachten spelen vooral op rond de 7 a 8 weken en kan aanhouden tm de 12e week, wat ik ervan begrepen heb. Qua misselijkheid moet ik dat beamen. De vermoeidheid had ik daarvoor al. Bij mij is het meer dat de klachten over het algemeen veranderd zijn in de tussentijd. Er schijnen zwangerschappen te bestaan zonder klachten, maar die kom je een stuk minder vaak tegen dan zwangerschappen met wel klachten.

Ik ben lekker veel aan het klagen en het bevalt me prima!!! hahahaha :p
Nee hoor dat is gekheid. Ik voel me ook echt beroerd. Vanmorgen werd ik wakker en het leek wel alsof ik was overreden door een vrachtwagen Bah, Bah, Bah. Vandaag 9 wkn en 1 dag. :)))

Ken het, heb hetzelfde, ik klaag ook lekker tegen me vent haha!
En het is ook gewoon zo voel me zo *piep* en steeds erger wordt het...pffff.
Ben blij als ik de 12 weken voorbij ben!

Liefs

Terug
Bovenaan