Altijd koud

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik heb het namelijk de hele dag door zo verschrikkelijk koud. Tot op het bot gewoon. En ook mijn handen en voeten voelen zo koud aan. Ik heb 's nachts zelfs een extra deken op bed liggen.

In mijn vorige zwangerschap had ik juist het tegenovergestelde en had ik het, zelfs in de winter, heerlijk warm! Dat ik het nu steeds zo koud heb, verbaast me dan ook echt.

Zijn er meer die dit hebben?

Gr Ingrid

Hoi mama van een kleuter,

Ik ben in juni bevallen! Ik had het ook steeds zo ontzettend koud. Soms was ik zo koud dat ik het alleen in een warm bad even warm had. Nou had ik ook nog eens de pech dat ik zwanger raakte in oktober dus de hele winter moest zien te overleven........echt verschrikkelijk.

Bij mij kwam het waarschijnlijk door een lage bloeddruk (90/50). Veel zoute dropjes eten, chips etc hielp erg goed (tijdelijk).
Later had ik er voordeel bij want zelfs toen het 2 weken voor mijn bevalling lekker 30 graden was had ik daar geen last van en geen dikke handjes en voeten.
De laatste week bij de VK had ik nog steeds maar een bloeddruk van 110 over 60.

Een half uur na de bevalling zat ik weer normaal op 123 over 85.
En ik kan mezelf weer warm houden!!!!!!!!!!!!!!

Succes!

Ik kan het ook niet warm genoeg krijgen. Loop heel de dag te bibberen. Zou het liefst de verwarming omhoog zetten en de elektrische deken op bed gooien. hahahhaha

Ja zo herkenbaar. Iedereen zegt dat je t warm moet krijgen nou voel er nog niks van. Hopelijk komt t snel t warm krijgen.

Gr. Tamjo

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, zeg! Zelfs nu het buiten zo warm is, zit ik hier te bibberen. Hopen dat het inderdaad met een maand of 4 beter (lees: warmer!) wordt.

Gr ingrid

goh nu ik dit zo lees denk ik: goh zal het dus door de zwangerschap komen.
ja ik heb het ook vaak koud, en kan het dan ook slecht warm krijgen...
afgelopen week hebben we hier in het dorp de hele week feest gehad dus betekend 's avonds op straat. ik had het telkens als enige koud...

groetjes

Oh wat heerlijk dat ik niet alleen een koude kikker ben. Ik kan allees maar slapen met een warme kruik en overdag lig ik in huis onder een dekbed tewijl het dan door de zon gewoon 23graden is en mijn man weg smelt.

Nou laten we het hopen dat het na 4 md dan maar beter wordt

groetjes Joos

Terug
Bovenaan