altijd maar eten

A

Anoniem

Guest
Mijn manneke heeft altijd honger en wil altijd eten.
Hij eet tussen de middag 2 boterhammen en nog een stuk beschuit.
's morgens een halve fles en een boterham en nog een stuk beschuit.
in de ochtend krijgt hij drinken en een koekje. In de middag fruit (en veel fruit), rond 17:00 uur krijgt hij nog een soepstengel.
Avondeten: zeker 200gram eten. Echt een kinderbord vol. Als het op is likt hij zijn bord uit en wil het liefst nog stelen van mijn bord. Als dessert krijgt hij nog een halve fles. In de nacht krijgt hij ook nog een fles. Hij heeft koemelkallergie dus vla/yoghurt/hongerige babyzooi kan helaas niet)

Hij is nog niet eens 14 maanden en lust echt alles. Heb nog niks ondekt wat hij niet lust. Vanavond heeft hij asperges gegeten.

Hoe krijg ik mijn hongerlap van die nachtfles af...

ps hij is precies op lengte/gewicht verhouding in het midden van de curve...
Dus niet een spekkie

hier nog zo 1, 16 maand bijna, altijd eten en veeeel
hij krijgt nutramigen, waarvan hij heel veel honger krijgt lijkt het wel
wat wij een tijdje deden, is biobim in zn laatste fles doen
dat is pap van de natuurwinkel, maar bambix mag natuurlijk ook
wie weet is dat wat,
mijn dietist adviseerde om hem overdag ook meer voeding te geven, bv smiddags ipv koek, gewoon een snee brood

Heerlijk toch? Dit is een teken dat je kindje goed in zijn vel zit, geniet van eten. Als ik je schema zie eet je kindje gewoon alles wat hij mag. Maar niet teveel. En de groeicurve is ook goed. Lijkt mij een perfect kindje. Die laatste fles kun je misschien proberen voor hij naar bed gaat en tijdens het avondeten alleen water. Dan redt hij het vast tot de ochtend.

Terug
Bovenaan