Altijd moe

Hallo mama's, & papa's



Ik heb een vraag mijn zoontje Is nu 5 maanden oud en heeft erg veel moeite met slapen. Snachts gaat het opzich goed. Hij slaapvaak door soms ook niet maar dat kan een keer gebeuren. Overdag is het echt een drama. Heb echt Alles al geprobeerd inbakeren op ze rug zij buik 10 minuten methode. .. bedje ook kleiner maken zodat hij zich geborgen voelt. Zoon muziek molentje boven ze bedje.. maar uiteindelijk ben ik weer terug bij in slaap wiegen. Dit werkt uiteraard hij slaapt dan ook. Maar niet voor lang. En soms is het ook zo dat als hij ze bedje voelt hij wakker schiet. Heel de dag door is hij moe het begint eigenlijk al in de ochtend. Na ze eerste fles. Vaak ga ik dan even douchen is zit hij bumba  te kijken. Hij is dan zo dood op al.  Geen idee wat ik er meer aan kan doen. Vind het zelf erg moeilijk om me kindje zo moe te zien.

Hopelijk hebben jullie een tip.



Groetjes Sylvana
 
Kijk/google even op Stephanie Lampe, aan haar tips heb ik veel gehad. Maar, dat valt of staat met volhouden en consequent zijn. Als je dat niet kunt dan zal je zoontje niet leren slapen denk ik...

Hoe lang is je zoontje wakker na een voeding?

Misschien is Bumba kijken als hij al zo moe is ook niet handig, zijn weer veel prikkels?
 
Terug
Bovenaan