altijd na 14 dagen??

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik weet dat het aantal dagen van een cyclus elke maand kan verschillen en dat het dus kan zijn dat een cyclus de ene maand langer duurt dan de andere... maar als de eisprong is geweest, is het dan wel vast dat je 14 dagen later ongesteld word? of kan dit ook verschillend zijn?

Ik ben namelijk na het stoppen van de pil vorige week na 11 weken ongesteld geworden. Als ik terug tel had ik 14 dagen daarvoor een hele pijnlijke pijnscheut in mijn buik/eierstokken. Omdat dit best veel pijn deed en ik dit nog niet eerder had gehad, heb ik dit in mijn agenda genoteerd. 14 dagen later werd ik dus ongesteld....zou dit de eisprong dus zijn geweest? Als dat zo is, dan hoop ik dat ik een van de gelukkige ben die de eisprong kan voelen!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs Fleur

Hoi Fleur

als ik je verhaal zo lees denk ik inderdaad dat je eisprong gevoeld hebt.
Ik weet niet of het altijd 14 dagen voor je menstruatie is, het zal best een paar dagen kunnen verschillen, ons lichaam doet namelijk niet alles volgens het boekje he !

Wel handig om te weten dat je je eisprong voelt.

Ik dacht dat ik hem vorig weekend ook voelde, maar dacht het gisteren weer haha
Ik kan er dus nog geen pijl op trekken!

Jouw cyclus duurde toch zo verschrikkelijk lang, goed dat je theunisbloemolie capsulles gebruikt, nou hopen dat deze cylcus korter duurt!

Liefs Jessy

hoi Fleur,

14 dagen is slechts een gemiddelde. Ik heb mijn eisprong altijd 11 dagen voor mijn nod dus dit kan verschillen. Ik kwam erachter toen ik ov.testen ging gebruiken en was toen ook meteen zwanger. Succes!

groetjes F, m.v. Mandy

Terug
Bovenaan