altijd precies 14 dagen na eisprong ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Af en toe lees ik het maar voor mij heel vaag. Heb afgelopen zondag/maandag mijn eisprong gehad ik kon deze voelen. Moet ik dan vanaf die dag dan tellen (14dagen) want dan zou ik niet 21 mei NOD hebben maar 19 of 20 mei. Ik heb meestal mijn eisprong op dag 13 (laatste keer ook).

Dus als het zo is dat is mijn vraag dan word je dus 14 na eisprong ongi (of niet)

Groetjes Sharine

Hoi,

zoals ik het lees als ik Google, dan is je NOD 12 tot 16 dagen na je eisprong, gemiddels genomen is dit dus 14 dagen.

Zoals mijn gyn. het uitlegde... en zal even vertellen hoe ik eraan kom, na mijn curretage op placentaresten 30 januari kwam ik op 16  februari voor een nacontrole om te kijken of alles goed schoon was.
hij zag daar toen een eisprong zitten voor 17 of 18 februari en zei dan wordt je over 2 weken ongi.
en idd zaterdag 's avonds (17-2) voelde ik de eisprong en 2 weken later op zaterdagavond zelfs (hoe precies wil je het hebben) werd ik ongesteld.

De gyn. vertelde dat de duur van de cyclus afhangt hoe snel jou lichaam een eitje laat rijpen in je eierstokken tot hij kan springen, is hij gesprongen dan wordt je 2 weken erna dus ongesteld.... of niet natuurlijk hahaha.

Dus ik zelf houd 14 dagen aan, omdat mijn gyn. dat zei en het bij mij ook nog klopt.

Liefs Randy ik hoop dat je er wat aan hebt

Mooi dat het nu duidelijk is....

Vind je het al spannend worden?
Ik heb zelf mijn Ei tussen 30-4 en 6-5 gehad.... ik weet het niet precies door die miskraam, maar mijn gyn. vertelde 27-4 dat mijn ei in de week erop zou springen, ik wou het niet precies weten omdat ik dan zo verkrampt ga klussen, wij doen het gewoon om de dag.
Ik hou mijn NOD op 19 mei.....
Heb jij al ergens last van?

Liefs Randy

Hoi Randy

Nou ik heb sinds eergisteravond last van gespannen borsten en sinds vandaag wat weeeg gevoel onderin de buik. Dat had ik de vorige keer niet. Maar dat zegt niks wacht gewoon rustig af.

Kan me voorstellen dat je niet doelbewust wilt gaan klussen als je weet wanneer je ei is. Dan ben je er teveel mee bezig. Maar hoe gaat het nu verder met je.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan